שתף קטע נבחר
 

ניסאן חושפת GT-R50 - אקסקלוסיבית יותר מפרארי

יצרנית הרכב היפנית שמתמודדת בימים אלה עם נתוני זיהום אוויר וצריכת דלק שגויים, זוכה לרגע של חסד בדמות גרסה מוגבלת ייצור חדשה למכונית המהירה ביותר ששיווקה מעולם

ניסאן חושפת גרסה ייחודית ל-GT-R שנבנתה בשיתוף איטלדיזיין לציון חגיגות היובל למכונית הספורט היפנית וסדנת העיצוב האיטלקית. את הופעת הבכורה תערוך המכונית בפסטיבל המהירות של גודווד שייפתח בסוף השבוע הקרוב. בניסאן אומרים כי בהתאם לדרישה היא עשויה להיות מיוצרת בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת של 50 יחידות.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-GT-R 50 תצויד במנוע V6 בנפח 3.8 ליטר שנלקח מגרסת המירוץ של הדגם, ה-GT3. ההספק המרבי עומד על 720 כ"ס (150 כ"ס יותר מהדגם הרגיל) ומושג תודות למגדש טורבו ומצנן ביניים גדולים יותר, חיזוק חלקיו הפנימיים (גל ארכובה, בוכנות וטלטלים), הזרקת דלק שונה, משאבת שמן אחרת, מערכת הצתה עם ניהול אחר וסעפת יניקה ופליטה שונות.

ניסאן GT-R 50 איטלדיזיין ()
כדי לעמוד בתוספת הכוח קיבלה תיבת ההילוכים (שישה, מאחור כמו בדגם הרגיל) צמד מצמדים מחוזקים והיא מעבירה את הכוח כרגיל לכל הגלגלים. שינויים נוספים נעשו על-מנת לשפר גם את היכולת הדינמית כמו בולמי זעזועים אדפטיביים של בילשטיין, בלמים של ברמבו (קאליפר עם שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור) וצמיגי משילין פיילוט סופר-ספורט במידה 255/35 מלפנים ו-285/30 מאחור על חישוקי "21 ייחודיים ("20 בדגם הרגיל).


ניסאן GT-R 50 איטלדיזיין ()
 

אלא שעם כל הכבוד למנוע החזק משמעותית, העיצוב החיצוני מייצג את ההבדל המובחן. עם יחידות תאורה בצורת בומרנג מלפנים, פתחי אוורור משולשים במרכז מכסה המנוע, מסיטי אוויר שונים ועוד. יחידות התאורה מאחור בולטות יותר ונוספה כנף אחורית עצומה. ויש גם את נושא הצביעה - עניין של טעם.

ניסאן GT-R 50 איטלדיזיין ()

בתא הנוסעים יש כעת מסך תצוגת נתונים במקום לוח מחוונים (בדומה למכונית המירוץ), עיצוב שונה לקונסולה המרכזית ולפתחי המיזוג וגימור קרבון-אלקנטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים