סקודה קודיאק RS - צ'מפיון לא החליטה אם לייבא
סקודה חשפה בתערוכת פריז את הגרסה החזקה של רכב הפנאי הגדול. היבואנית לא החליטה עדיין אם לשווק אותו גם בישראל
סקודה חשפה בתערוכת פריז את הקודיאק RS,
גרסת ספורטיבית לרכב הפנאי הגדול והמצליח. לדברי צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג לישראל, אפשרות שיווק מקומי עדיין נשקלת.
ל-RS מיתלים שונים עם בולמי זעזועים אדפטיביים המאפשרים מרווח גחון נדיב יותר ב-8 מ"מ. שינויים נוספים הם כיול שונה להגה, תוספת מלאכותית לצליל המנוע דרך מערכת השמע, חישוקי "20 עם צמיגי קונטיננטל דביקים (235/45), קאליפרים אדומים, גימור שחור לסבכה הקדמית וצמד מפלטים מאחור.
הקודיאק RS מצויד במנוע 2.0 ליטר דיזל מוגדש עם 240 כ"ס, משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד המשגרת את הכוח לכל הגלגלים באופן קבוע. הזינוק ל-100 אורך שבע שניות, בדרך ל-220 קמ"ש מרביים. בכך הוא איטי (ב-0.3 שניות ו-8 קמ"ש) מפולקסווגן טיגואן אולספייס בעל אותה יחידת הנעה.
ל-RS מיתלים שונים עם בולמי זעזועים אדפטיביים המאפשרים מרווח גחון נדיב יותר ב-8 מ"מ. שינויים נוספים הם כיול שונה להגה, תוספת מלאכותית לצליל המנוע דרך מערכת השמע, חישוקי "20 עם צמיגי קונטיננטל דביקים (235/45), קאליפרים אדומים, גימור שחור לסבכה הקדמית וצמד מפלטים מאחור.
סקודה קודיאק RS