שתף קטע נבחר
 

לקסוס פותחת את הגג

יצרנית היוקרה היפנית חושפת אב-טיפוס ל-LC קבריו. עוד לא ברור האם תגיע לייצור סדרתי

לקסוס חושפת גרסת גג נפתח ל-LC, מכונית הספורט של מותג היוקרה היפני, אשר בתערוכת דטרויט. בשלב זה היא מוגדרת כאב-טיפוס לבחינת כדאיות ייצור סדרתי.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

אם אכן תגיע לפס הייצור, היא תהיה הלקסוס היחידה בעלת גג נפתח, מאז הופסק ב-2015 ייצור גרסת קבריו לדור הקודם של ה-IS. בהקשר זה יש לציין שגם בעלת הבית הציגה גרסאות נטולות גג, כמו ה-GT2000 שכיכבה לצד שון קונרי בסרט אתה חי רק פעמיים (1967), או ה-GT86 שהוצגה בז'נבה לפני חמש שנים. שתיהן, מיותר לציין, נותרו במוזיאון החברה.

לקסוס LC קבריו ()

לקסוס LC קבריו ()

לקסוס לא פרסמה האם מנגנון הגג הנפתח יהיה מבד או קשיח אשר ישפיע על תוספת המשקל למכונית, נתון שגם טרם פורסם. העיצוב החיצוני והפנימי זהה לגרסת הקופה, עם מקום (תיאורטי) לארבעה נוסעים. השינוי היחיד הם חישוקי 22" ייחודיים לקבריו.

 

לקסוס LC קבריו ()

גם היצע המנועים צפוי להיות דומה לקופה: היברידית (ב-LC500h) המשלבת בין מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר (המפיק 299 כ"ס) למנוע חשמלי (המפיק 179 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 359 כ"ס או V8 בנפח 5.0 (ב-LC500) עם 477 כ"ס. לשתי הגרסאות הנעה אחורית עם תיבה הילוכים רציפה בהיברידית ו-10 הילוכים אוטומטית בגרסת הבנזין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים