בנטלי פליינג ספר חדשה. שיא הפאר, אצלנו ב-2020
רכב הפאר החדש של בנטלי יתמודד בישראל מול מרצדס-מאייבך 600. אל תשאלו כמה הוא אמור לעלות
העיצוב החיצוני של הפליינג ספר מיישר קו עם דגמים עדכניים של היצרנית, כולל יחידות תאורה עגולות גדולות, סבכה עצומה מלפנים ויחידות תאורה בעיצוב האות B מאחור. המראה כוחני יותר מהפליינג ספר היוצאת. אגב, סמל המותג בחזית עם כנפי הקריסטל שונה, ומתקפל או נפתח חשמלית אל תוך מכסה המנוע. נכון, בדומה לדגמי המתחרה רולס רויס.
עיצוב הפנים דומה לקונטיננטל וכולל אפשרות בחירה בין 15 גווני ריפוד עור וגימורי עץ. יש כמובן לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3) ומסך מגע מרכזית בגודל דומה עם מנגנון-היפוך מוכר של בנטלי המאפשר בחירה בין שלושה מחוונים אנלוגיים (טמפרטורה, מצפן וכרונומטר), גימור עץ חלק או מערכת מידע ונוחות. המידות החיצוניות נותרו דומות אך בסיס גלגלים התארך ב-13 ס"מ (319.5 ס"מ) ואמור לשפר - עוד יותר - את מרחב המחיה לנוסעים מאחור. אלה זוכים גם למסך מגע נפרד ונשלף לשליטה בבקרת האקלים או בסגנון העיסוי הרצוי. היצע מערכות הבטיחות מקיף וכולל אפשרות לנהיגה סמי אוטונומית וראיית לילה בלוח המחוונים.
בחרטום מוצבת יחידת W12 מוגדש בנפח 6.0 ליטר עם 635 כ"ס (10 כ"ס יותר מבעבר), המשודכת לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד והנעה כפולה-קבועה המעבירה כוח לפנים לפי הצורך, בניגוד ליחס קבוע 60-40 לפנים-אחור בדגם היוצא. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות (פחות 0.8 שניות) בדרך ל-333 קמ"ש מרביים (11 קמ"ש יותר).
הדגם החדש מבוסס על פלטפורמת MSB משותפת לפורשה פנמרה, בשונה מהדגם היוצא שהתבסס על זו של אודי A8 הקודמת. בנטלי מציינת כי הקשיחות המבנית היא הטובה בקטגוריה, ובכך מבטיחה יכולת דינמית משופרת הנהנית גם מהיגוי אחורי אקטיבי. לדברי היצרנית, למיתלי האוויר נפח גדול ב-60% ובכך מתאפשרות, יחד עם מוטות מייצבים אקטיביים, נוחות נסיעה והתנהגות כביש משופרות. ואם להאמין לבנטלי, הדיסקים מלפנים (420 מ"מ) הם הגדולים בעולם בייצור סדרתי.