שתף קטע נבחר
 

אודי חושפת RSQ3 חזק ומהיר מבעבר. אצלנו בתחילת השנה

היצרנית הגרמנית מציגה גרסאות קצה לרכבי הפנאי הקומפקטיים Q3 ו-Q3 ספורטבק, עם מנוע חמישה צילינדרים הייחודי של אודי שמייצר 400 כ"ס וביצועי על שהתמתנו מעט

אודי חושפת גרסאות RS ספורטיביות לרכבי הפנאי הקומפקטיים Q3 ו-Q3 ספורטבק. שניהם צפויים לנחות כאן בתחילת השנה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יחידת ההנעה עברה בירושה מה-RSQ3 היוצא - חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר מוגדש עם 400 כ"ס ו-48.9 קג"מ, אלה 33 כ"ס ו-1.5 קג"מ יותר מגרסת הביצועים של הדגם הקודם. השידוך הוא לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. למרות תוספת הכוח, הזינוק ל-100 קמ"ש התארך דווקא בעשירית שניה (4.5 שניות), בעוד נתון המהירות המרבית נותר 250 קמ"ש (מוגבלים אלקטרונית) או 280 קמ"ש לאחר הסרתה.

 

אודי RSQ3 ()

מלבד תוספת הכוח, המנוע - בחלקו מאלומיניום - שוקל 26 ק"ג פחות ואמור לתרום לחלוקת משקל מאוזנת יותר ותגובה מהירה ומדויקת יותר להיגוי. שינויים נוספים בהשוואה לדגמים הרגילים הם מיתלים נוקשים יותר המנמיכים את המרכב בסנטימטר ונתמכים בבולמי זעזועים אדפטיביים כאופציה. להגה כיול שונה והבלמים גדלו (375 מ"מ מלפנים, קאליפר בן שש בוכנות, 310 מ"מ מאחור), עם אופציה לבלמים קרמיים גדולים יותר מלפנים (380 מ"מ).

 

אודי RSQ3 ספורטבק ()

העיצוב החיצוני זוכה לתוספות הוויזואליות המוכרות של דגמי חטיבת הביצועים של אודי, לרבות תוספת כונס אוויר מעל הסבכה הקדמית כהומאז' לקוואטרו המיתולוגית, פגושים אגרסיביים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים וצמד מפלטים אובליים מאחור, בתי גלגלים מודגשים הרחיבים את המרכב בסנטימטר וחישוקי "20 או "21 כאופציה.

 

אודי RSQ3 ()

בתא הנוסעים יש מושבים שונים המציעים תמיכה משופרת, תצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי, הגה שטוח בחלקו התחתון עם מתג RS המאפשר מעבר מהיר לשני מצבי נהיגה קבועים מראש ודוושות בגימור מתכתי לצד גימורי קרבון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים