מרצדס חושפת תמונה ראשונה של S קלאס חדשה, דור עשירי לספינת הדגל של היצרנית, חודשים ספורים לפני חשיפה רשמית ומלאה. יו"ר היצרנית, אולה קלניוס, אמר כי "זה אירוע נדיר ורגע מיוחד עבורנו. ה-S קלאס היוצאת קבעה רף גבוה מאוד והחדשה תהיה מיוחדת לא פחות". אלינו היא צפויה להגיע במחצית הראשונה של 2021.
הדור העשירי לספינת הדגל של מרצדס, או שביעי אם סופרים מאז כונתה "S", תהיה ראשונה להציע גם דגם כול-חשמלי תחת השם EQS, עם טווח נסיעה של כ-700 ק"מ בין טעינות. מלבדו יהיה כמובן מנועי בנזין ודיזל עם סיוע חשמלי, במטרה לעמוד בתקני זיהום אוויר ולהמנע ככל האפשר מתשלום קנסות כבדים על אי-עמידה בכך. בעוד הגרסה החשמלית תאמץ קו עיצוב נועז, ה-S הרגילה תהיה שמרנית יותר מבחינה זו, בחרטומה יוצבו יחידות תאורה שונות אך הסבכה המוכרת שם וכך גם סמל הכוכב המזדקר בקדמת מכסה המנוע.
השינוי המשמעותי יהיה בפנים. כפי שנחשף בתמונות ריגול הוא נקי כמעט לחלוטין ממתגים ונעזר במסך מגע עצום מידות במרכז הקונסולה, שישמש לתפעול המערכות השונות. לוח המחוונים הדיגיטלי - מאחורי גלגל הגה שונה - מעוצב אף הוא כטאבלט בולט.
כמתבקש ממי שהביאה לעולם הרכב יותר חידושים טכנולוגיים מכל מכונית אחרת בהיסטוריה, גם הדגם החדש צפוי להציב רף גבוה במיוחד, בעיקר בכל הקשור לתקשורת ומערכות בטיחות מתקדמות. צפו בעיקר למערכות מתלים מתקדמות ולפחות הכנה לנהיגה אוטונומית ברמה 3 או אף יותר.