בקצרה:
  • ג'נרל מוטורס תחשוף גרסה סגורה לטנדר האמר חשמלי
  • כנראה עם שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים
  • ההספקים זהים, בין 625 ל-1,000 כ"ס לפי הגרסה
בלי ארגז: בדומה ל-H1, ההאמר המקורי, הגיבור המוטורי של מלחמות המפרץ, גם גרסתו החשמלית תוצע במרכב חמש הדלתות לצד הטנדר שהוצג באוקטובר אשתקד. מלבד צילום צללית המרכב לא נחשפים פרטים בינתיים, אבל הוא עשוי להציע שורת מושבים שלישית.
יחידות ההנעה צפויות להיות דומות עם שלושה מנועים חשמליים, 1,000 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-3 שניות בגרסה הבכירה או שני מנועים חשמליים עם 625 כ"ס בגרסת הבסיס. טווח הנסיעה יעמוד על 560 ק"מ בגרסה הבכירה ו-480 ק"מ בבסיסית, עם אפשרות לטעינה מהירה (350DC) המאפשר להוסיף 160 ק"מ בתוך 10 דקות.
גם סביבת הנהג תהיה דומה, עם לוח מחוונים דיגטלי ("12.3) ומסך מגע ענק ("13.4) הכולל מערך מצלמות היקפיות ואפילו תצוגת תחתית המרכב, לטובת שטח קשה עבירות. הגג ניתן לפירוק ידני מהיר ואיפסונו יתאפשר בתא המטען מלפנים. גם כאן תוצע מערכת סופר-קרוז, המאפשרת כבר היום נהיגה חצי-אוטונומית בכ-320 אלף ק"מ של כבישים מוגדרים בצפון אמריקה.
שטח: גם שאר המכלולים צפויים לשמור על דמיון לטנדר. מערך המיתלים יהיה דומה, עם מערך נפרד מלפנים ואילו מאחור כריות אוויר שמאפשרות מרווח גחון משתנה (עד 40.4 ס"מ) וזוויות גישה-נטישה מרשימות (38.4-49.7 מעלות). צמיגי השטח יגיעו מגודייר (All Territory), "35 כציוד תקני או "37 כאופציה - מידה זהה ל-H1.
בגרסה הבכירה עם שני מנועים חשמליים מאחור (אחד לכל גלגל) תתאפשר הכוונת מומנט המדמה פעולת נעילת דיפרנציאל לטובת עבירות, בעוד מלפנים תותקן נעילה חשמלית. כמו הטנדר, גם הגרסה הסגורה תציע כנראה היגוי לגלגלים האחוריים (עד 10 מעלות) עם אפשרות לזווית הפוכה לקדמיים כדי להקטין רדיוס סיבוב, או "מצב סרטן" ייחודי במסגרתו הגלגלים יפנו באותה זווית ויאפשרו נסיעה "צידית".
מה אנחנו חושבים: ההייפ סביב טנדרים חשמליים בצפון אמריקה בכלל וסביב האמר חשמלי בפרט לא פוסק, והגרסה הסגורה שתציע שימושיות משופרת למשפחה רק תגדיל אותו. ההאמר החשמלי נמצא כעת בניסויי נהיגה אחרונים לפני תחילת השיווק בסוף השנה ונראה כמפגן כוח מרשים של ג'נרל מוטורס, כזה שעשוי להחזיר אותה לחוד החנית של התעשייה אחרי שנים ארוכות של שיממון מוטורי.