מעצב רכב הולנדי, נילס ואן רוי מציג את האדוונטום קופה, הסבה של מי שנחשב לרכב הכביש-שטח הטוב בעולם, לנד רובר ריינג' רובר, לגרסת קופה בעלת שלוש דלתות. הייצור יוגבל ל-200 יחידות במחיר שמתחיל ב-270 אלף יורו, 1.1 מיליון שקל לפני מיסים, גבוה פי שניים ממחירו של ריינג' רובר רגיל בהולנד.
ההסבה בוצע כהומאז לריינג' רובר המקורי (קלאסיק) שהוצג ב-1970 בגרסת שלוש דלתות, בעוד גרסת חמש דלתות הצטרפה להיצע רק 11 שנים מאוחר יותר. כבסיס משמש ריינג' רובר בגרסתו הבכירה עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 525 כ"ס בסיוע מגדש על, אבל ניתן יהיה לבצע את ההסבה גם ליחידות הנעה אחרות.
עיקר השינוי מבחינה עיצובית הוא בפרופיל, עם חלקי מרכב חדשים שנבנו לשם כך מאלומיניום, כשלמעשה רק מכסה המנוע, בתי הגלגל הקדמיים ודלת תא המטען נשמרו מגרסת המקור. הדלתות הקדמיות גדולות יותר מגרסת החמש דלתות על מנת לאפשר גישה נוחה יחסית ליושבים מאחור ומוותרות על גימור דמוי כונסי אוויר לטובת מראה חלק יותר.
תא הנוסעים מרשים לא פחות, בדגם התצוגה עושה שימוש בשילוב דיפוני עור אדום-שחור, ושורת מושבים אחורית הכוללת צמד כורסאות נפרדות מתכוונות חשמלית עם קונסולה ביניהן. המעניין ביותר הוא שרצפת תא הנוסעים ותא המטען עשויה כולה מעץ טבעי, במקום שטחי הבד המוכרים.