• פעם רכב אפרורי משעמם למראה, היום עם חזית אגרסיבית דרמטית
  • המנוע התחזק, תא הנוסעים וסביבת הנהג עודכנו, ומערכות הבטיחות שודרגו
  • צפוי להגיע אלינו במהלך המחצית הראשונה של 2021
מתגנדר: חרטום הרקסטון עבר שינוי לכיוון הדרמטי, בעיקר כשהוא צבוע בשחור בדומה לתמונה המצורפת. יש יחידות תאורה שונות, סבכה ענקית, פגוש חדש - שאולי ישפר את זווית הגישה הבעייתית של הדגם הנוכחי - אבל היינו שמחים (מאוד) לוותר על פתחי מפלט מדומים וזולים למראה מניקל, שסאנגיונג בחרה להתקין מאחור.
תא הנוסעים צפוי להיות מושקע מבעבר, עם הגה חדש, בורר הילוכים בעיצוב ג'ויסטיק ועם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) במקום האנלוגי. מיכל האוריאה עדיין מותקן כאן מתחת לרצפת תא המטען, כך שגם בדגם הזה אין אפשרות להתקנת גלגל חליפי כמתבקש ברכב שטח.
מעבר לתגבור הגה חשמלי איפשר להוסיף מערכת תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב (התרעה בלבד בדגם הנוכחי), בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על שטחים מתים כולל פתיחה של הדלת כשהשטח לא פנוי. אלה יצטרפו למערכת בלימה אוטונומית שקיימת בדגם הנוכחי.
מתחזק: המנוע הוא אותו טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, אך כעת הוא מפיק 202 כ"ס ו-44.8 קג"מ, זו תוספת של 21 כ"ס ו-2 קג"מ בהשוואה לרקסטון היוצא. תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה, מחליפה את השבעה יחסים של דיימלר בדגם היוצא. תוספת מערכת עצור-סע אמורה להפחית מעט את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. ההנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח. תוספת דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי אמור לאפשר - יחד עם כיול חדש לבקרת המשיכה - יכולת גבוהה יותר בשטח טכני.
מה אנחנו חושבים עליו: למרות אפרוריותו, אנחנו אוהבים את סאנגיונג רקסטון, ותמיד אהבנו. גם כי הוא אחד השרידים האחרונים לרכבי שטח משפחתיים, גם כי הוא זול משמעותית מטויוטה לנד קרוזר. ברקסטון הקיים זנחה סאנגיונג את השטח והפנתה כך עורף לגרעין הקשה של חובבי הדגם, תוך שהיא מעדיפה להתמקד בקהל שאינו נוטש את הכביש לעולם. יש לקוות שהשינויים עליהם הצהירה תיקנו זאת. אם כך יקרה ותחושת החסכון בתא הנוסעים תוחלף בהקפדה על איכות, הוא יחזור להיות אלטרנטיבה מאוד מעניינת לרכב השטח הפופולארי והיקר משמעותית של טויוטה.