פולקסווגן מעדכנת את הטיגואן, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי שהפך אשתקד לדגם הנמכר ביותר של היצרנית. לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2021.
שינויי המראה לעומת הטיגואן היוצא צנועים ומתמקדים בכרגיל בחרטום. השינויים בתא הנוסעים משמעותיים יותר לרבות הגה חדש, מתגים שונים בקונסולה המרכזית, תצוגה איכותית יותר בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמסך מגע ("8 בגרסאות הבסיס ו-"10.25 בגרסאות הבכירות) ו'תאורת אווירה' עשירה מבעבר.
היצע מערכות הבטיחות התעדכן עם בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת המשתמשת כעת בנתוני מערכת הניווט (הגבלת מהירות, כניסה לעיר, צמתים, כיכרות ועוד), בין מהירת אוטובאן של 210 קמ"ש למהירות עירונית איטית.
השינוי המשמעותי יותר מתייחס לשני מנועים חדשים. האחד בגרסת R, טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, והספק של 320 כ"ס. הכוח מגיע אל כל הגלגלים בדרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. נתוני ביצועים טרם פורסמו אך יש לשער כי הזינוק ל-100 קמ"ש יארך פחות מחמש שניות, בדומה לאחיו הספרדי - קופרה אטקה.
מערך המיתלים הוקשח בן ומנמיך את המרכב בסנטימטר עם בולמי זעזועים אדפטיביים. יש גם בלמים גדולים יותר וצמיגי הנקוק דביקים ורחבים (255/35) על חישוקי ענק ("21). השינויים העיצוביים מסתכמים בכונסי אוויר בולטים יותר מלפנים ורביעיית מפלטים מאחור. בתא הנוסעים יש מנופי שליטה גדולים בהילוכים מאחורי ההגה ומושבים תומכים יותר.
מהעבר השני תוצע גרסה היברידית-נטענת המוכרת של היצרנית, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר ומנוע חשמלי תומך. ההספק המשולב עומד על 245 כ"ס ואלה עוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. מצברי 13 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של כ-50 ק"מ.