סקודה חושפת בתערוכת דלהי את הויז'ן IN, קונספט לרכב פנאי קטן וייעודי עבור השוק המקומי החל מהשנה הבאה. זאת כחלק מהאסטרטגיה של המותג הצ'כי בפרט וקונצרן פולקסווגן בכלל, להגדיל את נפח המכירות בשוק הרכב הצומח בחצי היבשת, עם שאיפה להחזיק בכ-5% ממנו בעוד כחמש שנים.
הויז'ן IN מתבסס על פלטפורמת MQB-A0 אותה הוא חולק עם הקאמיק המשווק באירופה ובקרוב גם אצלנו. בהשוואה לו הוא ארוך ב-1.5 ס"מ (425.5 ס"מ), בעל בסיס גלגלים גדול ב-2 ס"מ (267 ס"מ) וגבוה בכמעט 6 ס"מ (159 ס"מ).
העיצוב החיצוני "קרבי" יותר מהגרסה האירופאית, לרבות יחידות תאורה צרות יותר, סבכה מודגשת, פגושים אגרסיביים, בתי גלגלים מורחבים המכילים חישוקי "19 וידיות מוסלקות לפתיחת הדלתות. סביב למרכב יש פסי הגנה מפלסטיק שחור ועל הגג מתנוססים פסי-גגון מסיבים מאלה שבקאמיק, המסייעים ליצירת אשליית גובה ומראה קשוח.
תא הנוסעים מכיל מקום לארבעה מושבים עם שילוב צבעים כתום-שחור ייחודי ודיפוני עור, עץ ואלומיניום. אלמנטים עיצוביים ייחודים לו כוללים גם גלגל ההגה עליו שם המותג במקום הלוגו המפורסם, בורר הילוכים זעיר וסביבת נהג נקיה כמעט לחלוטין ממתגים. כמקובל, בחלק העליון של הקונסולה יש מסך מגע ולוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת נתונים משתנה.
יחידת ההנעה היא המוכרת של פולקסווגן, ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות בדרך ל-195 קמ"ש מרביים, 0.3 שניות יותר ו-17 קמ"ש פחות מהקאמיק המצויד באותה יחידת הנעה.