פורד חושפת במפתיע עדכון למכונית העל שלה, ה-GT, דור שלישי למכונית שנולדה במטרה להביס את פרארי במירוץ הלה מאנס. לישראל היא לא מתוכננת להגיע.
החידוש העיקרי מבחינה עיצובית מתייחס לאפשרות הזמנת חלקי מרכב מקרבון בצבע בסיס, כך שהם חושפים את מרקם החומר עצמו. בנוסף תוצע גרסה עם צביעת תכלת וכתום, בהשראת מכונית המירוץ בלה מאנס, עם הספרה 6, בדומה למכונית האחרונה שהביא את הניצחון לפורד מלה מאנס 1969 עם הנהגים ג'קי איקס וג'קי אוליבר.
מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר טווין טורבו המותקן בתצורה מרכזית זוכה לתוספת 13 סוסים ומשחרר כעת 660 כ"ס תודות לבוכנות שונות, הזרקת דלק בלחץ גבוה יותר ועדכון למחשב הניהול. פתחי יניקת האוויר למנוע שופרו והם יעילים יותר בכ-50% ומצנן הביניים גדול יותר מסייע לשמר את ביצועי המנוע גם בעומס גבוה כמו נהיגת מסלול.
כציוד תקני היא תצויד בסעפת פליטה מבית אקרפוביץ (בעבר הוצעה כאופציה בתוספת תשלום) העשויה טיטניום ומקנה מלבד סאונד משופר גם הפחתת משקל של 4 ק"ג. תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד נותרה ללא שינוי. בולמי הזעזועים האדפטיביים הוקשחו עוד יותר בשילוב מצב מסלול בבורר הנהיגה, במטרה להפוך את ההתנהגות חדה ומדויקת יותר, בעיקר בשינויי כיוון חדים במהירות גבוהה.
פורד לא פרסמה את נתוני הביצועים, אך הם לא צפויים להיות שונים מבעבר – 3 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש בדרך ל-347 קמ"ש מרביים.