אירוע EcoMotion השמיני יצא לדרכו ב-19.5 (ג'), אך הפעם רק באופן וירטואלי. קהילת התחבורה החכמה אקומושן, אשר עורכת מדי שנה אירוע בו נחשפים בעלי עניין (וממון) בתחום התחבורה החכמה לחידושים ורעיונות שונים המוצגים על-ידי סטארטאפים מהארץ ומחו"ל, תשנה פניה השנה.
1 צפייה בגלריה
פעם זה נראה ככה - היום זה יהיה וירטואלי
פעם זה נראה ככה - היום זה יהיה וירטואלי
פעם זה נראה ככה - היום זה יהיה וירטואלי
(אסף רלינגר)
האיסור על התקהלות והעובדה כי התעבורה הבינלאומית עדיין אינה זמינה, הכתיבו סדר יום חדש. בהתאם, האירוע השנתי על כל חלקיו יערך באופן וירטואלי, ללא כל מפגש פיזי. באקומושן מבטיחים כי משתתפי האירוע ייחשפו לנאומי מומחים בתחום ויוכלו לקבוע פגישות עם החברות המובילות בתחום התחבורה החכמה.
בין הדוברים הבולטים שהבטיחו את הופעתם בכנס הווירטואלי, ואשר יהיו זמינים גם לשיחות צ'אט:
  • האקן סמואלסון, מנכ"ל יצרנית הרכב וולוו
  • אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל חברת הטכנולוגיה - היום בבעלות אינטל - מובילאיי
  • ניקולאי ארדיי, בכיר בפולקסווגן
  • וויליאם לי, מייסד ומנכ"ל יצרנית הרכב החשמלי הסיני NIO
  • איישה אוונס, מנכ"לית מפתחת המוניות האוטונומיות Zoox
  • קארל תומאס ניומן, מנכ"ל KTN ולשעבר העומד בראש אופל
באקומושן אומרים כי במסגרת אירוע יוצגו שלוש תערוכות שונות. בראשונה שבהן ייחשפו 175 מייזמים ישראלים ובינלאומיים, כאשר כל מיזם מציג מוצר בדף עצמאי לרבות תמונות וסרטוני וידיאו. "מבקרי התערוכה" יוכלו לתקשר ישירות עם אנשי הסטארטאפ, לרבות קביעת פגישות. בין החברות המציגות מספר ותיקות ומוכרות בתחום, לצד חדשות שעדיין לא נחשפו.
תערוכה נוספת מוגדרת כ"תערוכת שותפים" ובה יחשפו חברות שונות באילו טכנולוגיות הן מעוניינות לצורך פתרון אתגרי פיתוח שונים. השלישית - תחת השם GoGlobal - כוללת גופים המעוניינים להיחשף לסטארטאפים בתחום התחבורה החכמה, לרבות המדינות מישיגן ואריזונה בארה"ב, איטליה, אזור בוואריה שבגרמניה, צרפת וסין.
הפלטפורמה הווירטואלית של הכנס תושק ב-13.5 (ד') במטרה שכל המשתתפים ייחשפו לה, יגדירו עצמם בתוכה ויתנסו בה כדי להיות מוכנים לפתיחת האירוע.