פורשה חושפת 911 טורבו רגילה, גרסת בסיס עם פחות כוח ואבזור מהטורבו S שנחשפה לפני ארבעה חודשים. ובעוד הטורבו S תעלה כאן סכום אדיר של 1.7 מיליון שקלים, ההופך אותה לבת לוויה אפשרית רק עבור עשירים מופלגים, גרסת הבסיס תעלה 1.5 מיליון שקלים "בלבד", או 100 אלף שקלים יותר לגרסת קבריולה עם גג נפתח - שתיהן רק בהזמנה מיוחדת.
מי את: גרסת טורבו הופיעה לראשונה בפורשה 911 ב-1975 כגרסת ביצועים במשפחה, הייתה דגם ראשון עם הנעה כפולה שני עשורים לאחר מכן (ב-993) והפכה בכך מאז לאחת ממכוניות הספורט הטובות והמהירות בעולם אך כזו שיכולה לכנות עצמה רב-שימושית, עם מידה מסוימת של נוחות גם לנוסעים נוספים מלבד הנהג.
מה חדש הפעם: כבסיס משמשת ה-911 העדכנית (992). כמו בטורבו S גם כאן יש מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר עם צמד מגדשים המסתובבים בכיוונים מנוגדים ומזרקי דלק חדשים המשפרים את יעילות הבעירה. אך ההספק המרבי עומד "רק" על 580 כ"ס, נמוך ב-70 כ"ס מה-S. תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד (שבעה בעבר) תעביר את הכוח לכל הגלגלים.
כמה מהירה: מעטות המכוניות בעולם שמתקרבות אפילו ל-911 טורבו, וגם הגרסה הזו אינה שונה. 2.8 שניות ל-100 קמ"ש, איטית בעשירית מה-S ומהירה משמעותית כמעט מכל דבר על גלגלים. המהירות המרבית: 320, ואלה 10 קמ"ש פחות מה-S.
דינמיקה: כמו בשאר גרסאות 911, גם בטורבו הורחבו הסרנים (ב-2 ס"מ מאחור, ב-4.5 ס"מ מלפנים). היגוי אחורי אקטיבי הוא ציוד תקני, אבל בלמים קרמיים מוצעים רק כאופציה- אם שאלתם עצמכם היכן הוזילו. אפרופו, אפשר להזמין גם מוטות מייצבים אקטיביים ומושבי באקט מקרבון. אם נשאר לכם עודף.
מה עוד צריך לדעת: כמו שאר דגמי הסדרה, גם כאן יש מערכות בטיחות מתקדמות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לראיית לילה וחיישנים לזיהוי כביש רטוב והתאמת המערכות השונות (יחידת הנעה, בקרת יציבות ועוד). בפעם הבאה שיצרנית מכוניות ספורט אומרת לכם שלא ניתן לצייד מכונית-על במערכות כאלו, ולכן היא מחוייבת להתקין מערכת התראה בהתקנה מקומית על כל המשתמע מכך, שלחו אותם לפורשה. וכן אסטון מרטין ופרארי, אנחנו מתכוונים אליכם.
מה ערוץ הרכב חושב: אם כבר מכונית ספורט רב-שימושית אז טורבו S, עם מושבים רגילים ומערכת מיתלים רגילה. אבל אם היה לנו את הממון הנדרש למכונית מסוגה, היינו מחכים עוד קצת ל-GT3 שתראה אור בשנה הבאה, שנראית על פי מקורות יודעי דבר כמיוחדת והנחשקת ביותר בהיצע 911 הנוכחית.