הונדה מציגה גרסת קצה לסיוויק טייפ R הנוכחית, כחלק ממתיחת פנים שעברה המשפחתית הקומפקטית הלוהטת. הייצור יוגבל ל100 יחידות בלבד עבור השוק האירופי, התכניות הן להשיב ליצרנית היפנית את תואר המהירה ביותר בנורבורגרינג הנחשב שיווקית, אותו איבדה לרנו מגאן RS טרופי R.
גרסה זו עברה דיאטה הכוללת וויתור על מערכת מיזוג, מסך מגע, מערכת השמע וחומרי בידוד כבדים מממקומות שונים. אלה מאפשרים הפחתה של 47 ק"ג מהמשקל העצמי, כשבשונה מגרסת הקצה של היריבה מצרפת, הונדה לא ויתרה על מושב האחורי. תא הנוסעים כולל צמד מושבי ספורט אדומים כמו בטייפ R הרגילה, אבל ההגה מצופה אלקנטרה לאחיזה מיטבית.
שינויים נוספים כוללים חישוקי "20 של BBS קלים יותר מהרגילים וצמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2, גומי המוגדר ייעודי למסלול עם רישוי לכביש הציבורי, ושמור לרוב לדגמי קצה אקזוטיים ויקרים משמעותית. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי - 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 320 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה קדמית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה (helical).
בנוסף תוצע גם גרסת ספורט-ליין לטייפ R, המיועדת עבור מי שמעוניין במראה פחות מוחצן. בהתאם היא מוותרת על ספוילר אחורי עצום ביחידה צנועה יותר. חישוקי "19 עליהם מולבשים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S בעלי דופן רכה יותר, המשפרים את נוחות הנסיעה ומפחיתים רעשי דרך. שינוי נוסף הם מושבים קדמיים בריפוד שחור.
כל גרסאות הסיוויק מקבלות שינויי עיצובי קל ליחידות התאורה ולסבכה הקדמית כולל כונס אוויר גדול במעט המסייע בקירור יעיל יותר למצנן (עד 10 מעלות). גם הבלמים הקדמיים שודרגו ושוקלים 2.5 ק"ג פחות לצד עמידות גבוהה יותר בפני דעיכה ומהלך דוושה קצר ב-1.5 ס"מ - כך הונדה. חיבורי מתלה קשיחים יותר משפרים לדברי הונדה את המשוב מההגה ואת היכולת להתמודד עם עומסי תאוצה צדית גבוהים.
שינויים נוספים כוללים בורר הילוכים שונה במעט המאפשר העברות מהירות ומדויקות יותר ומערכת הד חוזר מהרמקולים להקטנת רעשי דרך ורוח בבחירת מצב "נוחות", או הגברת צליל המנוע במצב ספורט ו-R קיצוניים. בנוסף מוצעת לראשונה בטייפ R מערכת העושה שימוש בחיישני הרכב ומערכת GPS ומסוגלת לספק מידות זמני הקפה לרבות נתוני טלמטריה מפורטים.