פולקסווגן חושפת מתיחת פנים לארטון, גרסת כמו-קופה-ארבע-דלתות על בסיס הפאסאט, עכשיו גם כשוטינג-ברייק חדשה ועם שינויים עיצוביים צנועים בחוץ ובפנים. היצע המנועים יוגדל עם יחידה היברידית-נטענת ו-R ביצועיסטית. שיווק מקומי לא מתוכנן.
לדברי פולקסווגן, גרסת שוטינג-ברייק שנוספה להיצע מעניקה לנוסעיה מאחור מרווח ראש טוב יותר מהגרסה הרגילה, אך באופן מפתיע תא המטען גדל רק ב-2 ליטר (565 ליטר).
היצע מערכות הבטיחות התעדכן עם בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת העושה כעת שימוש בנתונים ממערכת הניווט (הגבלת מהירות, כניסה לעיר, צמתים, כיכרות ועוד) במטרה להיות מדויקת, מהירה ויעילה יותר. כאופציה תוצע מצלמת נסיעה לאחור עם אפשרות לזווית רחבה (170 לעומת 90 מעלות) הכוללת גם זווית צילום ייעודית לוו גרירה.
היצע המנועים בגרסאות הרגילות נותר ללא שינוי אך כן תצטרף יחידה היברידית-נטענת שמגיעה מהפאסאט העדכנית ומשלבת בין מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין (156 כ"ס) למנוע חשמלי (115 כ"ס). התפוקה המשולבת עומדת על 218 כ"ס, ההנעה קדמית והכוח עובר בעזרת תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד. מצברים בקיבולת 13 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של כ-50 ק"מ.
בנוסף תוצע לראשונה גרסת R עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר של פולקסווגן (EA888), עם 320 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה-קבועה. נתוני ביצועים טרם פורסמו, אבל ה-R מקבלת גם מיתלים קשיחים יותר הנתמכים בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר, צמיגי פירלי P-זירו דביקים ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני עם הכוונת מומנט.