שתי יחידות ראשונות של מכונית הספורט העדכנית של יגואר נחתו בישראל לקראת שיווק שצפוי להתחיל בקרוב ותמונותיהן מתפרסמות כעת. ה-F-טייפ תשווק בישראל בגרסה שלאחר מתיחת פנים עם יחידת ההנעה הבסיסית בהיצע, במחיר של כ-600 אלף שקל לקופה. הרודסטר בעלת הגג הנפתח תוצע בהמשך, בעוד שגרסת R החזקה ביותר תשווק בהזמנה מיוחדת, במחיר שצפוי לגרד את מיליון השקלים.
4 צפייה בגלריה
יגואר F-טייפ
יגואר F-טייפ
יגואר F טייפ בישראל, ממתינה באתר האחסון
השינוי העיקרי מול הדגם היוצא מתבטא בחרטום עם יחידות תאורת לד צרות יותר, סבכה גדולה מבעבר ופתחי אוורור מודגשים במכסה המנוע. יש גם חישוקים בעיצוב שונה ומסיט אוויר בולט יותר מאחור. בתא הנוסעים כוללים השינויים לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע גדול יותר ("10 לעומת "8) עם אפשרות צימוד Apple Car Play ו-Android Auto ומושבים שונים.
4 צפייה בגלריה
יגואר F-טייפ
יגואר F-טייפ
עם הניילונים - כך היא נראית בפנים
יחידת ההנעה בגרסה שתשווק כאן באופן סדיר (P300) כוללת מנוע טורבו-בנזין בעל ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר (עם 300 כ"ס) ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.
הגרסאות שישווקו בישראל מצוידות בחישוקי "19 קלים, סעפת פליטה אקטיבית וספוילר קבוע על דלת תא המטען. אבזור הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
גרסת R הבכירה מצוידת במנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש-על (575 כ"ס), תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני. היא תשלים את המיאוץ הקלאסי ב-3.7 שניות בדרך ל-300 קמ"ש מרביים.