חטיבת הביצועים של קרייזלר המתנהלת תחת השם SRT (ר"ת Street & Racing Technology) חשפה לקראת סוף השבוע בו חוגגת ארצות הברית את עצמאותה, גרסאות קצה כמעט-מופרכות לצ'ארג'ר המשפחתית ולרכב הפנאי דוראנגו. וזה המקום להזכיר כי לאחר שקיבלה היבואנית סמלת את הזיכיון למותג ממכשירי תנועה לפני למעלה משלוש שנים, הצהירה כי תשווק את כל דגמי היצרנית, לרבות גרסאות ביצועים. עד כה זה לא קרה.
הצ'ארג'ר תוצע כעת גם בגרסת רד-איי עם 797 כ"ס ממנוע V8 ענק בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על, אלה 90 כ"ס יותר מגרסת הלקאט שהייתה החזקה ביותר עד כה, ובכך היא הופכת למכונית הסדאן ארבע-דלתות החזקה בייצור סדרתי. המנוע שמגיע מגרסת הקופה, צ'אלנג'ר רדאיי, כולל מגדש-על גדול יותר, טלטלים ובוכנות מחוזקים, תזמון שסתומים שונה, הזרקת דלק ייעודית ומערכת סיכוך שונה.
התמהיל הזה מייצר באופן טבעי ביצועים יוצאי דופן: ל-60 מייל לשעה (96 קמ"ש) היא מגיעה ב-3.6 שניות, מהירותה המרבית 326 קמ"ש. כ-20 קמ"ש יותר ממתחרות גרמניות אימתניות כמו ב.מ.וו M5 ומרצדס E63S.
עבור מבקרים קבועים במסלולי דראג יש מערכות לנטרול בלמים אחוריים בזמן לחיצה על דוושת הבלם, במטרה לסחרר את הצמיגים האחוריים ולחמם אותם לצורך אחיזה מיטבית, לפני מיאוץ לרבע מייל. בנוסף היא כוללת מערכת תיעול אוויר מהמיזוג לסעפת היניקה כדי לקרר את האוויר ולהפוך בכך את התערובת ליעילה יותר. יש בה גם אפשרות צינון ייעודי של המנוע ותיבת ההילוכים לאחר עומס גבוה במיוחד.
על מנת לאפשר יכולת גבוהה לא רק בקו ישר, הרדאיי תוצע רק בגרסה עם מפסק סרנים רחב ב-9 ס"מ מהדגם הרגיל, המאפשר התקנת צמיגי פירלי P-זירו רחבים במיוחד (305-35 על חישוקי "20), קפיצים קשיחים, מוטוב מייצבים עבים יותר, בולמי זעזועים אדפטיבים של בילשטיין ובלמים של ברמבו.
ויש גם את הדורנגו. רכב הפנאי לשבעה נוסעים ישווק מעתה גם בגרסת הל-קאט (חתול השאול) עם מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר שמפיק בסיוע מגדש-על 710 כ"ס, 235 כ"ס יותר מגרסת SRT שהייתה החזקה ביותר עד עתה. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.
הזמן שייקח לרכב הגדול להגיע ל-96 קמ"ש? 3.5 שניות בלבד, מהר יותר מב.מ.וו X5M קומפטישן ומרצדס GLE63S. המהירות המרבית עומדת על 288 קמ"ש מרביים ודודג' מציינת כי כושר הגרירה - 3.9 טון - הוא הטוב בקטגוריה. גם לדוראנגו הלקאט מיתלים נוקשים יותר, צמיגים דביקים ובלמי ברמבו עם דיסקים גדולים במיוחד (401 מ"מ מלפנים, 350 מ"מ מאחור).