בקצרה:
  • גרסה מרכב דמוי-קופה חדשה מצטרפת להיצע של אודי Q5
  • המנועים והאביזרים זהים, אבל המחיר קפץ ב-27 אלף
  • פריטי אבזור נפוצים יוצעו רק בתשלום נפרד
1 צפייה בגלריה
אודי Q5 ספורטבק
אודי Q5 ספורטבק
אודי Q5 ספורטבק
שמונה חודשים לאחר שנחשף נחת אצלנו אודי Q5 ספורטבק, למעשה Q5 המוכר בעיצוב שונה ומושך עין בדומה למתחרים המשווקים כאן דגמים עם DNA משפחתי דומה - ב.מ.וו X4 ומרצדס GLC קופה. המחיר עומד על 386 אלף שקלים, 27 אלף שקלים יותר ממחירו של Q5 סטנדרטי.
בניגוד לאחוריים הייחודיים, החזית זהה ל-Q5 המוכר, עם סבכה קדמית גדולה שעודכנה לאחרונה במסגרת מתיחת פנים וצמד כונסי אוויר גדולים. השינוי העיקרי הוא בחלקו האחורי של הגג, שמשתפל לאחור בשלב מוקדם יחסית לטובת יצירת מראה דמוי-קופה. בהתאם, חלון הצד האחורי מעוצב בזווית חדה ודלת תא המטען שונה במעט.
למרות המראה השונה, ההבדלים בממדים כמעט ולא קיימים. ה-Q5 ספורטבק ארוך ב-7 מ"מ מהגרסה הרגילה ונמוך ממנה בשיעור דומה. נפח תא המטען התכווץ ב-10 ליטרים לכדי 510 ליטרים ואילו המשקל העצמי עלה ב-15 ק"ג ועומד על 1,850 ק"ג.
יחידת ההנעה זהה ל-Q5 המוכר, ומבוססת על מנוע 2.0 ליטרים מוגדש שמלווה במערכת מיקרו-היברידית ומייצר 265 כ"ס ו-37.7 קג"מ של מומנט. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות, גם כן נתון זהה לגרסה המוכרת.
גם ברשימת האבזור אין שינויים מרעישים. בין היתר כולל המפרט מסך מגע בגודל "10.1 ולצידו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3, מושבי עור משולב בד עם כוונון חשמלי, גג שמש פנורמי, חישוקי "18 קלים, בקרת אקלים עם שלושה אזורי טמפרטורה ותאורת לד מלאה.
בנוסף מוצעות שתי חבילות אבזור בעלות של 17 אלף שקלים לכל אחת. במסגרת חבילת הלקצ'רי ניתן יהיה לקבל זכרונות לכוונון המושבים, מצלמת 360 מעלות, ניטור שטחים מתים, מערכת לחניה אוטומטית ובקרת שיוט אדפטיבית, ואילו חבילת הפרימיום מציעה חישוקי "19, חימום למושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת עם 19 רמקולים.

לעמוד אודי Q5 בקטלוג iCar