סוזוקי עידכנה את הסוויפט-ספורט, גרסת הביצועים לסופר-מיני היפנית שהוצגה לפני שנתיים וחצי ובינתיים, למרות הבטחות היבואנית מכשירי תנועה, לא נחתה בישראל.
השינוי העיקרי בגרסה העדכנית נוגע לתוספת מערכת היברידית קלה 48V שאמורה להפחית ב-6% את פליטת המזהמים וצריכת הדלק, בין היתר בעזרת מנוע חשמלי המשמש גם כמתנע. לדברי סוזוקי, המערכת מסייעת גם לשיפור בגמישות המנוע עם 23.9 קג"מ (0.5+) החל מ-2,000 סל"ד (500 סל"ד פחות מבעבר). התוספת למשקל הרכב עומדת על 15 ק"ג, ומעמידה את המשקל הכולל על 1,025 ק"ג צנועים.
ולחדשות הפחות משמחות. מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר מקבל אומנם מערכת תזמון חשמלי חדשה לשסתומי היניקה והזרקת דלק בלחץ גבוה יותר, אבל הוא מפיק 130 כ"ס, 10 כ"ס פחות מבעבר. השידוך הוא כבעבר לתיבת שישה הילוכים ידנית, אבל ירידת ההספק ועליית המשקל גובים מחיר בביצועים – 9.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש שניה יותר מהדגם היוצא. המהירות המרבית נותרה זהה - 210 קמ"ש.
העיצוב החיצוני ועיצוב הפנים נותרו ללא כל שינוי. מערך הבטיחות הורחב ומלבד בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב ועירנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית ותאורה דינמית, יש כעת גם התראת שטחים מתים וזיהוי תמרורים.