הינו, חטיבת המשאיות של טויוטה, הציגה משאית ראשונה עם מנוע מימן נקי לחלוטין מזיהום אוויר. לדברי היצרנית, משאיות כבדות אחראיות לכ-60% מסך פליטת CO2 ביפן ועל כן יחידה כזו עשויה לאפשר הפחתה משמעותית בזיהום האוויר.
לדברי הינו, שילוב של יחידת ההנעה בכלי רכב מסחריים מחייב התאמה שלהם לייעודם, במקרה זה מדובר במשקלים כבדים ונסיעה בינעירונית, בעיקר במהירות גבוהה יחסית ולטווחים גדולים. בעוד עיקר ההתמקדות בתעשיית הרכב היא בהתקנת יחידות הנעה לכלי רכב מסחריים הנעים בעיקר במרכזי ערים, כמו דגמי שליחויות או משאיות חלוקה, טכנולוגיית תא דלק מתאימה גם לנסיעות מחוץ לעיר.
יחידת ההנעה משלבת שני מנועי מימן המגיעים מהדור הבא של טויוטה מיראי עם התאמות נדרשות, שהותקנו בדגם המכונה פרופיה ביפן, או סדרה 700 בשווקים אחרים. מדובר במשאית כבדה של החברה ולמרות ההסבה של יחידת ההנעה היא שומרת על כושר נשיאה דומה לגרסה הרגילה בעלת מנוע דיזל - או 25 טון משקל כולל.
מלבד יחידת תא דלק כמובן, היא תצויד במנוע חשמלי ומערכת מצברי ליתיום-יון עם מיכל גדול למימן שיאפשר טווח נסיעה של 600 ק"מ, כמתבקש ממשאית המיועדת לנסיעה בינעירונית בעיקר. היתרון המרכזי של משאית מסוג תא דלק מתבטא בתדלוק מהיר משמעותית ממשך הזמן הארוך שידרש על מנת לטעון מערכת מצברים גדולה.