יגואר-לנד רובר מפתחת בשיתוף אוניברסיטת קיימברידג' מסך מגע ללא מגע, כחלק מלקחי משבר הקורונה והצורך להמנע ממגע במשטחים - כך היצרנית. בנוסף, ההפעלה הפשוטה יותר אמורה לסייע בשיפור הבטיחות שכן תמנע הסטת מבט מהכביש. ואם במקרה של הקורונה ניתן להתייחס להסבר בסלחנות מה, הטענה השניה אינה מובנת כלל.
המערכת מצוידת בטכנולוגיה המכונה "הערכת מגע", ומסוגלת באמצעות חיישנים מבוססי מבט ובינה מלאכותית לזהות את כוונת המשתמש, ולבצע את הפעולה הנדרשת מבלי שיהיה צורך במגע של ממש בין האצבע למסך. לדברי היצרנית הבריטית, בחינה של המסך המתקדם הביאה להפחתה של 50% במאמץ ובזמן הנדרש לנהג לבצע פעולה מסוימת, דבר המביא לדבריה גם ליתרון בטיחותי.
חשוב להזכיר כי ב.מ.וו הציגה אפשרות להפעלת מסך (ובהתאם, מערכות שונות) באמצעות מחוות יד כבר ב-2015 בסדרה 7, אך זו הפכה בעיקר לגימיק שיווקי, ולא תוספת שימושית באמת. המתחרה הישירה מרצדס לא מיהרה להעתיק אלא בחרה דווקא במערכת הפעלה קולית מתקדמת - "היי מרצדס" - המבצעת כמעט כל פעולה אפשרית.