פורד חשפה לפני כשנה וחצי את המוסטנג החשמלית, החלה בשיווקה מאוחר מהמתוכנן מטעמים מובנים וכעת מתמודדת עם בעיות מפתיעות. רוכשים ראשונים של רכב הפנאי עם השם המפורש חוו בעיות מצבר שהותירו את הרכב החשמלי ללא יכולת תנועה גם לאחר טעינה מלאה. קריאת תיקון נשלחה כבר ולדברי פורד מדובר במספר קטן של כלי רכב עם בעיית תוכנה, שגרמה לפריקת מצבר הרכב בזמן טעינת הסוללות המניעות. לישראל צפויה החשמלית להגיע בסביבות סוף השנה הנוכחית בואכה 2022.
1 צפייה בגלריה
פורד מוסטנג מאך-E
פורד מוסטנג מאך-E
פורד מוסטנג מאך-E
לדברי הרשות לבטיחות בדרכים האמריקאית, בפורד כבר החלו לטפל בבעיה שעלולה לפגוע במכוניות שיוצרו לפני ה-3.2, וכי כל שנדרש הוא עדכון תוכנה למספר קטן של מכוניות. במהלך השנה הנוכחית מכרה פורד כ-6,600 מוסטנג מאך E חשמליות, ראש החץ של מתקפת החשמל הגדולה אותה מתכננת היצרנית, עם מספר גדל והולך של דגמי סוללה ובראשם הטנדר F150 הסופר פופולארי.
עד שתגיע לישראל צפויה המוסטנג להגיע לכמה עשרות אלפי רוכשים ראשונים, למרות שאף היא סובלת - כמו חלק גדול מתוצרי תעשיית הרכב - מבעיית מחסור בשבבים. יקדים אותה רכב פחות אלקטרוני אך לא פחות נחשק - הברונקו הקשוח. רכב השטח שיתמודד בעיקר בצפון אמריקה אך גם בשאר העולם עם ג'יפ רנגלר, יגיע ארצה לפי הערכות בין הרבעון השלישי לרביעי של השנה הנוכחית, ובגרסתו הגדולה והמואובזרת.