תאגיד האלקטרוניקה היפני סוני חשף בתערוכת CES מכונית חשמלית ראשונה - הוויז'ן S. השם נבחר כסוג של קריצה לחשמלית המפורסמות בעולם - טסלה מודל S. בשלב זה מדובר אב טיפוס ללא כוונות ייצור האמור בעיקר להציג טכנולוגיה מתקדמת של החברה בתעשיית הרכב.
למרות זאת, סוני מציינת כי בפיתוח אב הטיפוס שאת הפלטפורמה לו העניקה מגנה שטייר, שותפות כמה מיצרניות הרכיבים המוכרות ביותר בתעשיית הרכב לרבות בוש, קונטיננטל, ZF וברמבו, כמו-גם יצרנית המיקרו-שבבים נבידיה וקוואלקום המתמחה בתקשורת נתונים אלחוטית.
מרכב הויז'ן S הוא בתצורת קופה-ארבע דלתות, ומזכיר את פורשה טייקן. מלפנים ומאחור נמתחות יחידות תאורה לכל רוחב המכונית עם סמל היצרנית (S) במרכז. את מקום שתי מראות הצד תופסות כאן מצלמות עם מוניטורים להקרנת התמונה. ידיות פתיחת הדלתות נשלפות, על מנת לאפשר מקדם גרר נמוך ככל הניתן ובהתאם להפחית את צריכת החשמל.
סביבת הנהג כוללת שלושה מסכים לרוחב הקונסולה הקדמית. האחד לתצוגה ושליטה במערכות השונות, ווצמד מסכים גדולים נוספים בפינות עליהם מוקרנת התמונה ממצלמות הצד. מערכת יש חיישנים בתוך המאפשרים לכל אחד מהנוסעים שליטה במחוות יד במערכות השונות. יש גם מערכת שמע היקפית עם רמקולים בתוך המושבים.
על ההנעה אחראים צמד מנועים חשמליים בהספק 272 כ"ס, המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בדרך ל-240 קמ"ש מרביים. המצברים ממוקמים ברצפה בין הציר הקדמי לאחורי על מנת לאפשר מרכז כובד נמוך וחלוקת משקל מאוזנת. בינתיים לא פורסמו נתוני הקיבולת שלהם, זמן הטעינה וגם לא טווח הנסיעה בין טעינות.
המכונית משמשת כמדגימת טכנולוגיות ובראשן מערכת חיישנים היקפית, הכוללת מצלמות לזיהוי אובייקטים, לידאר (LiDAR) לאומדן מרחק, במטרה לייצר תמונת מצב סביב למכונית ולאפשר זיהוי אובייקטים מוקדם ומדויק, אפילו בתנאי ראות נמוכה כמו ערפל או לילה.
הכתב היה אורח חברת ב.מ.וו