• דגם חמישי בחטיבת היוקרה הגדלה של יונדאי, מתחת ל-GV80
  • ה-GV70 אינו צפוי להתמודד מול מרצדס GLC, כן מול אודי Q5
  • השקת המותג בארץ בתחילת 2021. ה-GV70 ינחת חודשים ספורים אחר כך
האח הקטן והצעיר של ה-GV80: ה-GV70 הוא רכב פנאי שני בסך הכל של ג'נסיס, אף הוא כמו שאר דגמי המותג יתמודד - כנראה עם תג-מחיר אטרקטיבי - בשולי קטגוריית היוקרה, במטרה שלא לפגוע במכירות מרצדס. התמונות שפורסמו באתר הקוריאני של המותג מראות אב-טיפוס מוכן לייצור עם מדבקות הסוואה ש(בכוונה) אינן מסתירות את החרטום העדכני של המותג בו מצויד גם ה-GV80 הגדול יותר.
המוח של ב.מ.וו: מי שחתום על תכנון ופיתוח דגמי המותג העדכניים הוא אלברט בירמן, לשעבר ראש מחלקת M בב.מ.וו שערק ממינכן לסיאול כדי לשדרג את היכולת הדינמית של דגמי הקונצרן הקוריאני. בין הפרויקטים המפורסמים שלו ביצרנית הגרמנית נמנים גרסאות M ל-X5 ול-X6 שהוכיחו כי גם דגמים גדולים, כבדים וגבוהים מסוגלים - בעיקר בעזרת אלקטרוניקה מתאימה - לנסוע מהר ולא רק בקו ישר.
כבסיס תשמש פלטפורמת ה-G70 - הנגזרת בעצמה מקיה סטינגר - ולמרות שהיצרנית לא חושפת כל פרט טכני, ניתן לשער שהיצע המנועים יכלול יחידות בנזין עם כ-250 כ"ס ודיזל עם 200 כ"ס (שניהם מוגדשים), כמו-גם V6 עם כ-370 כ"ס כגרסה בכירה. בהמשך ניתן לצפות גם לשילוב של יחידות הנעה היברידיות-נטענות, וככל הנראה גם גרסה חשמלית מלאה.
מה אנחנו חושבים עליו: רכב הפנאי החדש של המותג הצעיר יכנס לזירה רוויית מתחרים סופר-איכותיים. איך הוא יכול להצליח שם, לצד שמות מוכרים ומוכחים כאודי, ב.מ.וו ובעיקר האחות ליבואנית מרצדס? הוא כנראה לא ממש ינסה שם, אלא דווקא באזורי התדמית של וולוו ולקסוס. וזה לא יהיה קל עם שני המותגים האלה, כפי שגילו דגמים אחרים בקונצרן הדרום-קוריאני דוגמת יונדאי i30 וקיה סטינגר האיכותיות אך פחות מצליחות שיווקית.