ימים ספורים לאחר הדיווח על שיתוף הפעולה המתחדש עם פולקסווגן, מציגה פורד גרסת שטח לטרנזיט, מהדגמים המסחריים המפורסמים והנמכרים ביותר באירופה. מהיבואנית נמסר כי שיווק מקומי נמצא בבחינה.
הגרסה המכונה 'טרייל' תוצע בדגמי טרנזיט קאסטום המתחרה במרצדס ויטו ופולקסווגן טרנספורטר, ובטרנזיט הרגיל שמתמודד מול מרצדס ספרינטר ופולקסווגן קארפטר. מבחינה עיצובית נוספו פגושים ופסי הגנה בצדי המרכב מפלסטיק שחור ועמיד יותר בפני שריטות, יש גם חישוקי "16 מושחרים ומושבים עם ריפוד עור שחור ייעודי עמיד ללכלוך.
2 צפייה בגלריה
פורד טרנזיט טרייל
פורד טרנזיט טרייל
פורד טרנזיט טרייל
דגמי ההנעה הקדמית מקבלים דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני של Quaife, רכיב המצוי לרוב במשפחתיות ספורטיביות, ומסייע למנוע סחרור גלגלים מיותר בתוואי חלקלק. הטרנזיט הגדול יוצע גם עם הנעה כפולה-קבועה (על בסיס פלטפורמת הנעה אחורית) עם נעילה לדיפרנציאל המרכזי וחלוקת כוח שווה (50-50) לפנים-אחור. יחידות ההנעה יהיו זהות לטרנזיט הרגיל - 2.0 ליטר טורבו-דיזל בשלוש רמות הספק: 130, 170 או 185 כ"ס, כולם נתמכי מערכת היברידית-קלה (48V) לצמצום הצריכה ופליטת המזהמים.
בנוסף תציע פורד את הטרנזיט 'קאסטום' ו'טורנאו' (גרסת הנוסעים) ברמת גימור אקטיב עם אלמנטים עיצוביים של רכבי פנאי. אלה כוללים פגושים ופסי הגנה בצדי המרכב מפלסטיק שחור, מדרגות צד לכניסה נוחה יותר, חישוקי "17 ייחודיים ופסי גגון, בעוד שבתא הנוסעים יש ריפוד ייחודי למושבים. דיפרנציאל מוגבל החלקה יוצע כאן כאופציה בתוספת תשלום, אך רק בגרסאות עם תיבות הילוכים ידניות.