טסלה תוותר על האוהל בנמל אשדוד לטובת מתקן מסירה מקובל, או שבכל זאת תמשיך כפי שהחלה? בשורה טובה ללקוחות טסלה שמכוניתם כבר הגיעה לארץ אבל מסירתה התעכבה עד עתה בגלל המבצע בעזה. טסלה מחדשת הבוקר את המסירות ללקוחותיה אחרי הפסקה של 10 ימים. אלא שבניגוד לדיווח המוקדם של נציגות המותג האמריקאי בארץ, היא ממשיכה לעשות זאת מאוהל שהקימה במתחם חניה בנמל אשדוד, ולא כפי שדווח ל-ynet בתחילה באתר המוסך המרכזי שלה בפתח תקווה.
1 צפייה בגלריה
טסלה מודל 3
טסלה מודל 3
טסלה מודל 3
(צילום: ניר בן זקן)
יש לזכור כי עד כה נמסרו מכוניות טסלה ללקוחות באופן חריג בענף הרכב במתחם חניון בנמל אשדוד. אולם ירי הרקטות לעבר עיר הנמל והעובדה שאין במקום מיגוניות עבור הלקוחות, הביא לעצירה המסירות עם תחילת המבצע. כ-1,000 לקוחות שמכוניתם הגיעה ארצה ונדרש תשלום מלא עבורן, הפעילו לחץ על היבואנית בעקבות ההודעה על ביטול המסירה במהלך המבצע. לפי דובר החברה, טסלה ישראל החליטה להעביר את המסירות למתחם רגיל, אלא שלאחר פרסום הכתבה הודיעה החברה כי לא כך יהיה והמסירות יתחדשו באשדוד.
הודעת החברה ללקוחות בעקבות חשיפת ynet וידיעות אחרונות, כי גם המכוניות מהמשלוח החדש וגם אלה שסופקו במרץ מצוידות רק בשש כריות אוויר ולא בשמונה כריות כמובטח, וזכאיות לציון בטיחות ישראלי של 7 ולא 8 כפי שפרסמה טסלה במקור, לא הביאה לגל ביטולי הזמנות ולירידה בביקושים למודל 3 החשמלי שהיא מוכרת כעת בארץ.
טסלה צפויה להשלים עד סוף יוני את מסירתן של כ-2,000 מודל 3, ולהפוך לא רק למכונית החשמלית הנמכרת בארץ אלא גם למשפחתית הגדולה הנמכרת ביותר, לפני סקודה סופרב ויונדאי סונטה. זאת תהיה הפעם הראשונה בארץ שבה מכונית חשמלית כובשת רשות קטגוריה ועוקפת במכירות את דגמי מנוע השריפה הפנימית המתחרים.
פורסם לראשונה: 08:11, 23.05.21