יונדאי i20 חדשה, נחשפה שבועיים לפני השקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה ויממה לאחר שתמונותיה דלפו לרשת. היא תתמודד מול מתחרות עדכניות כמו סיאט איביזה, רנו קליאו, אופל קורסה, פיז'ו 208 וטויוטה יאריס כשתנחת כאן בתחילת 2021.
מהתמונות שמשחררת יונדאי עולה כי העיצוב הפך דינמי בהרבה מה-i20 היוצאת, לרבות יחידות תאורה חדות מלפנים וסבכה כוורת ענקית, בעוד הפנסים האחוריים נמתחים לכל רוחב דלת תא המטען בהתאם לגישה המקובלת יותר ויותר בתעשייה. הפגושים אגרסיביים מבעבר למראה וכוללים פתחי אוורור מודגשים וכמו ב-i10 שהגיעה אלינו בימים האחרונים, גם כאן יש אפשרות לגג ומראות בשחור.
עיצוב הפנים טרם נחשף אך הוא יכלול צמד מסכי "10.25 המשמשים כלוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע, ובנוסף להם יהיו משטח טעינה אלחוטי מלפנים ושקע USB ליושבים מאחור. מערכות הבטיחות כוללות מלבד בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, תאורה דינמית והתראת ערנות נהג שהוצעו בעבר, גם בקרת שיוט אדפטיבית עם קבלת נתונים ממערכת הניווט ויכולת מעקב אחרי הרכב שמלפנים, התראת שטח מת כולל תיקון אקטיבי ובלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור.
ה-i20 החדשה ארוכה בחצי ס"מ (404 ס"מ), רחבה ב-3 ס"מ (177.5 ס"מ) ונמוכה ב-2.5 ס"מ (145 ס"מ) מקודמתה עם בסיס הגלגלים שגדל בסנטימטר (258 ס"מ) ותא המטען המכיל כעת 25 ליטר יותר (351 ליטר). מנוע שלושה צילינדרים מוגדש בנפח 1.0 ליטר עבר בירושה מהדגם הקודם ויוצע כבעבר בשתי רמות הספק – 100 או 120 כ"ס - כשהוא משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד.
הביצועים נותרו ללא שינוי: 11.4 שניות ל-100 קמ"ש בגרסה החלשה ו-10.3 שניות בחזקה בגרסאות האוטומטיות. המנוע החזק מהשניים מקבל גם מערכת היברידית קלה (48V) המפחיתה לפי יונדאי את צריכת הדלק ופליטת המזהמים בכ-3%. בהמשך צפויה גם גרסת N ספורטיבית עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש ויותר מ-200 כ"ס.