ב.מ.וו חושפת את סדרה 4 קופה, דור שני למכונית המסוגננת מאז החליפה את סדרה 3 קופה ב-2013. לישראל היא תגיע בסוף השנה.
עם הדגם החדש ב.מ.וו מייצרת ב.מ.וו בידול משמעותי עוד יותר מסדרה 3 הסטנדרטית, שמהווה לה בסיס. זה מתחיל בעיצוב חרטום מעורר מחלקות שנחשף במכונית התצוגה בתערוכת פרנקפורט, עם סבכת כליות ענקית, כהומאז ל-328 משנות ה-30. גם שאר חלקי המרכב מביאים שינוי דרמטי למדי, עם מבנה קופה דומיננטי יותר, יחידות תאורה צרות במיוחד ופתחי קירור עצומי מידות. בין היתר מזכירה כעת ה-4 את סדרה 8 הגדולה והיקרה בהרבה.
עיצוב הפנים לעומת זאת סטנדרטי יותר ודומה לסביבת הנהג של סדרה 3, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע ("10.25). השינויים: בעיקר מושבים עם תמיכה משופרת ומנגנון חשמלי המסייע בנעילת חגורת הבטיחות, בעיה מוכרת במכוניות קופה בעלות דלת גדולה המחייבת מסגרת רחוקה יחסית לאחור.
בהשוואה לסדרה 4 היוצאת היא ארוכה בכ-13 ס"מ (477 ס"מ), רחבה ב-2.5 ס"מ (185 ס"מ) וגבוהה בחצי ס"מ (138 ס"מ). נפח תא המטען כמעט זהה (440 ליטר) וכך גם המשקל העצמי (30+ ק"ג) עם יחידות ההנעה הבסיסיות, או 100 ק"ג שנוספו בגרסאות הבכירות.
סדרה 4 חולקת כמובן פלטפורמה עם סדרה 3 (285 ס"מ, 4 ס"מ יותר מהדגם המוחלף), אבל ב.מ.וו טוענת כי ביצעה שורה של שינויים שנועדו להקנות לה מאפייני נהיגה דינמיים יותר. בין היתר הונמך מרכז הכובד ב-2 ס"מ, תא המנוע חוזק, הגה, בלמים ובולמי זעזועים עבור שינויי כיול, גאומטריית המיתלים מלפנים שונה ומפסק הסרנים מאחור גדל (ביותר מ-2 ס"מ).
המנועים עברו בירושה מהדגם היוצא והרלוונטיים לישראל הם בנזין-מוגדשים עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (184 כ"ס) ב-420, ו-258 כ"ס ב-430 (6 כ"ס תוספת). בשני המקרים עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הביצועים זהים לדגם המוחלף: זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות במנוע החלש, 5.8 שניות בחזק עם מהירות מרבית של 240 ו-250 קמ"ש בהתאמה.
עד השקתה של ה-M4 שצפויה להיות חזקה במיוחד, גרסת הקצה תהיה ה-440 עם מנוע שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר ותפוקה של 374 כ"ס, 48 כ"ס יותר מה-440 היוצאת. הכוח עובר לארבעת הגלגלים כאן באמצעות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ובסיוע דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות, 0.4 שניות פחות מהגרסה המקבילה בדגם היוצא. מנוע זה מקבל גם מערכת היברידית קלה (48V) עם מנוע חשמלי (11 כ"ס) המשמש גם כמתנע וגנרטור לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים.