סובארו תציע בצפון אמריקה גרסה מחוזקת ל-XV, לאחר תלונות של לקוחות על ביצועי הדגם הנוכחי בעל מנוע ה-2.0 ליטר. השיווק בישראל נמצא בבחינה.
ה-XV, גרסת הפנאי-שטח על בסיס האימפרזה, יקבל את מנוע 2.5 ליטר הזרקת בנזין ישירה המוכר מהפורסטר העדכני, אשר מוצע גם בלגאסי ובאאוטבק שינחתו כאן במהלך השנה. הוא מפיק 182 כ"ס, וישודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה כמובן. בצפון אמריקה הוא יוצע רק בגרסאות האבזור הבכירות של הדגם – המכונות "ספורט" ו"לימיטיד".
בישראל משווק ה-XV העדכני (דור שני) מאז סוף 2017 כשהוא מצויד במנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר (114 כ"ס) ו-2.0 ליטר (156 כ"ס), שניהם סובלים מביצועים נחותים ביחס למתחרים בעלי מנועים מודרניים ומוגדשים, בעיקר עקב חסרונו של מומנט בסל"ד נמוך-בינוני. הזינוק ל-100 קמ"ש במנוע הקטן אורך 13.9 שניות וגם לגדול זה ייקח לא פחות מ-10.4 שניות לסיים את המיאוץ הקלאסי.
לשם השוואה, הפורסטר הגדול והכבד יותר מזנק ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות כשהוא מצויד במנוע 2.5 ליטר המדובר, ועל כן השיפור בביצועים ב-XV צפוי להיות משמעותי עוד יותר.