ב.מ.וו הגרמנית חושפת את ה-i4, התשובה של מינכן לטסלה מודל 3 מעמק הסילקון. בינתיים היא מוגדרת כמכונית לתצוגה בלבד, אבל ייצור סדרתי צפוי להתחיל ב-2021 במפעל במינכן ולאחר מכן היא גם תשווק כאן.
בהתאם לשם הדגם, המרכב הוא ארבע-דלתות-כמו-קופה, בדומה לסדרה 4 גראן-קופה ה"רגילה". מבחינה עיצובית לא ניתן לפספס את סבכת הכליות הענקית ו"מדומה" במקרה זה, הנמתחת לכל גובה החרטום. גם בשאר פריטי העיצוב הושקעה לא מעט מחשבת-בידול. כך למשל יחידות התאורה הסופר-צרות מלפנים ומאחור, שלל כונסי ומסיטי האוויר סביב המרכב והמצלמות במקום מראות צד - פתרון שכלל לא בטוח אם יהיה חלק מהמכונית הסדרתית. חישוקי גלגל ייחודיים אמורים להפחית את המערבולות הנוצרות סביב בתי הגלגל ולקזז עוד יותר את מקדם הגרר המשפיע ישירות על צריכת האנרגיה וטווח הנסיעה כתוצאה ישירה מכך.
על המרכב ניכר צבע כחול – המסמל יחידות חשמליות ביצרנית – ולוגו חדש אשר בדומה לזה העדכני של פולקסווגן מוותר על ממד העומק. בסביבת הנהג ניכרת הקפדה על משטחים נקיים ממתגים מיותרים, ובמקומם מצוידת ה-i4 בצמד מסכים המשמשים כלוח מחוונים ושליטה על תפעול מערכות, מרכז מידע ובידור. יש מנוף צנוע לבחירת מצב נסיעה (לפנים-אחור-חניה) במקום בורר הילוכים מסורתי, ולצדו חוגת השליטה המוכרת. הדלתות נטולות מסגרת ונפתחות חשמלית באמצעות חיישן קרבה.
יחידת ההנעה החשמלית תהיה מהדור החמישי של ב.מ.וו, עם מנוע חשמלי המספק 530 כ"ס מאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש בכ-4 שניות בדרך ל-200 קמ"ש מרביים. המצברים בקיבולת 80 קוט"ש מקנים טווח נסיעה של 600 ק"מ ויכולת טעינה מהירה ב-150KW מאפשרת לקבל 80% ב-35 דקות.