רנו חושפת גרסה חשמלית לטווינגו, שתתמודד מול דגמי מיני חשמליים כמו סקודה סיטיגו וסיאט מי, כמו גם פיאט 500 הבאה. היא תשווק גם בישראל, אך מועד הגעה טרם נקבע.
יחידת ההנעה החשמלית דומה לזו שהוצגה באחותה התאומה – סמארט פור-פור כבר בסוף 2016. המנוע מפיק 82 כ"ס ו-16.3 קג"מ, 9 כ"ס פחות אבל 2.5 קג"מ יותר מהטווינגו TCe90 ששווקה בישראל, וכמוה הוא בתצורה אחורית ומחובר ישירות לגלגלים האחוריים. אלה מאפשרים זינוק ל-50 קמ"ש ב-4.2 שניות, 0.3 שניות יותר מהזואי (R110) העדכנית ול-100 קמ"ש ב-12.6 שניות (1.2 שניות יותר מאחותה הגדולה). המהירות המירבית זהה - 135 קמ"ש.
המצברים בקיבולת 22 קוט"ש ממוקמים מתחת למושבים הקדמיים, ומאפשרים טווח נסיעה של 180 ק"מ, 50 ק"מ יותר מבסמארט פור-פור החשמלית, אבל כ-80 ק"מ פחות מהמיני החשמליות של קונצרן פולקסווגן. לדברי רנו, בנסיעה עירונית טווח הנסיעה יעמוד על 250 ק"מ. זמן הטעינה של הטווינגו נע בין 13.5 שעות משקע ביתי רגיל, עד לשעה אחת לטעינה של 80% בעמדה מהירה (22KW).
בגלל אופי הפעולה השקט של היחידה החשמלית, מותקנת בטווינגו מערכת ליצירת צליל מלאכותי (עם אפשרות בחירה בין שלושה סוגים שונים) במהירות נמוכה מ-30 קמ"ש, שמטרתה להתריע בפני הולכי רגל ולצמצם את הסיכוי לתאונה. העיצוב החיצוני והפנימי זהים לגרסת הבנזין הרגילה, וכך גם מרחב המחיה לנוסעים ונפח תא המטען (240 ליטר).
הכותב חבר מערכת iCar