שנה לאחר שהופסק שיווק פולקסווגן פאסאט בישראל, חוזרת המשפחתית הגדולה בגרסתה העדכנית. תג המחיר מתחיל ב-183 אלף שקל.
כמקובל בפולקסווגן, העדכון העיצובי צנוע ומסתכם בפגושים וחישוקים שונים ויחידות תאורת לד. בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע גדול יותר ("8 לעומת "6.5) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. שעון אנלוגי קלאסי שהוצב בדגם היוצא במרכז הקונסולה, מפנה מקום לטובת שם הדגם - עבור מי שאינו זוכר באיזו מכונית הוא נוהג.
השינוי החשוב ביותר הוא שדרוג מערכות הבטיחות התקניות לרבות סוללת תשע כריות אוויר (שש בעבר), בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת להתראת שטחים מתים.
הפאסאט תוצע עם שני מנועי בנזין ארבעה צילינדרים מוגדשים וחדשים בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד כבעבר. 1.5 ליטר מחליף את ה-1.4 ליטר בדגם היוצא, מייצר אף הוא 150 כ"ס אבל מצויד במערכת לניתוק צמד בוכנות בעומס נמוך על מנת לסייע לצריכת דלק נמוכה יותר. מנוע 2.0 ליטר מחליף את יחידת 1.8 ליטר בפאסאט היוצאת ומפיק 190 כ"ס (10+ כ"ס). במנוע הקטן הביצועים דווקא איטיים במעט עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות (0.3+ שניות), בעוד החזק מקצץ 0.4 שניות במיאוץ הקלאסי (7.5 שניות).
רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, משטח טעינה אלחוטי, מצלמות חניה היקפיות עם חיישני חניה מלפנים ומאחור, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17. גרסת 2.0 ליטר (ב-213 אלף שקל) מוסיפה גם ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים וחלון שמש. גרסת אלגנס הבכירה (230 אלף שקל ל-2.0 ליטר) מוסיפה גם לוח מחוונים דיגיטלי, מושבים קדמיים עם תמיכה משופרת וחישוקי "18.