הקופר SE מצוידת ביחידת מנוע-גיר שמגיעה מה-i3S, אלא שהיא מניעה כאן את הגלגלים הקדמיים לעומת הנעה אחורית בב.מ.וו. המנוע החשמלי מפיק 184 כ"ס ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, בדרך ל-150 קמ"ש מרביים, 0.6 שניות יותר ו-85 קמ"ש פחות מקופר S רגילה.
למצברים קיבולת של 32.6 קוט"ש והם מאפשרים טווח נסיעה צנוע יחסית, בין 235 ל-270 ק"מ (על פי תקן WLTP). לדברי ב.מ.וו, הסיבה למצברים קטנים יחסית היא הייעוד העירוני בעיקרו, והרצון לשמור על תוספת משקל מינימאלית המתבטאת בתוספת של 85 ק"ג בלבד לעומת מיני קופר S רגילה (בגרסאות המשווקות כאן).
לדברי היצרנית, יחידת ההנעה אינה משפיעה על מרחב המחיה בתא הנוסעים ונפח תא המטען נותר זהה לגרסה הרגילה. הם ניתנים לטעינה מהירה (50DC) עם מילוי ל-80% בתוך 35 דקות, בעוד שעמדה ביתית מנוהלת (11DC) תאפשר טעינה מלאה בתוך 3.5 שעות.
רשימת האבזור כוללת מסך מגע "8.8 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור עם חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, חלון שמש וחישוקי "17.
אבזור הבטיחות צנוע ומסתפק בבלימה אוטונומית, תאורה דינמית והתראת ערנות נהג. התראת סטייה מנתיב מסופקת על-ידי מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית המוצעת כאופציה במיני רגילה, אינה אפשרית להתקנה כאן בגלל היחידה החשמלית.