בקצרה:
  • הדור חדש של קיה קרניבל ישווק כאן רק עם שבעה מקומות
  • ישווק עם בנזין ודיזל, בתצורת שבעה מושבים בלבד
  • מחיר הכניסה עומד על 250,000 שקלים - התייקרות של 7,000 שקלים
2 צפייה בגלריה
קיה קרניבל
קיה קרניבל
קיה קרניבל
הדור החדש והרביעי במספר של קיה קרניבל מגיע היום לישראל, קרוב לשנה לאחר שנחשף. בין החידושים: עיצוב בסגנון SUV, תוספות נרחבות לאבזור, מנועים חדשים וגם ויתור על מושב אחד מתוך ה-8 שהצעו בדור הקודם.
2 צפייה בגלריה
קיה קרניבל
קיה קרניבל
קיה קרניבל
הקרניבל מציג בדור החדש מראה זוויתי עם דמיון לסורנטו החדש בסגנון רכבי פנאי. ממדיו גדולים יותר כעת: עוד 4 ס"מ לאורך (515.5 ס"מ) עוד ס"מ לרוחב ושניים לגובה בזמן שבסיס הגלגלים ארוך בשלושה ס"מ. נפח תא המטען עומד על 627 ליטרים.
הוא ישווק כאן עם מנועי בנזין ודיזל, שניהם עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. מנוע ה-V6 בנזין יהיה בנפח 3.5 ליטרים (3.3 בעבר) עם הספק של 272 כ"ס (4 כ"ס פחות) וצריכת הדלק רשמית של 9.4 ק"מ לליטר. לצידו ישווק מנוע טורבו-דיזל עם 4 צילינדרים בנפח 2.2 ליטרים (201 כ"ס) וצריכת דלק של 13.5 ק"מ לליטר. יחידות הנעה היברידיות והיברידיות-נטענות על בסיס מנוע 1.6 ליטר מוגדש הצפויות להשלים את ההיצע בעתיד, עדיין לא הוצגו.
מפרט האבזור שודרג כאשר גרסת הכניסה (250 אלף לבנזין, 260 אלף לדיזל) מציעה בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה (שניהם ב-"12.3) עם קישוריות לטלפון הנייד ותוכנת Waze מובנית, בקרת אקלים מפוצלת גם לאחור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהושטת רגל ודלתות צד חשמליות. גרסת ה-Premium (270 ו-280 אלף בהתאמה) מוסיפה ריפודי עור, כפתורי העברת הילוכים, מצלמות היקפיות עם תצוגת מבט על וחישוקי "19.
מערך הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי תנועה חוצה בצומת, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת כולל התערבות אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף והתרעה מפני שכחת ילד במושב האחורי.

לעמוד קיה קרניבל בקטלוג iCar