ה-5008, רכב הפנאי הגדול של פיז'ו המציע מקום לשבעה, מקבל את מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו-בנזין המוכר של היצרנית. הוא מפיק 130 כ"ס, 50 כ"ס פחות ממנוע 1.6 ליטר בנזין מוגדש שהוצע עד כה כגרסת בנזין יחידה, ובשידוך לאותה תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הזינוק ל-100 קמ"ש ל-100 קמ"ש אורך 11.8 שניות (3.5 שניות יותר), בדרך ל-196 קמ"ש מרביים (22 קמ"ש פחות). צריכת הדלק עומדת על 14.5 ק"מ לליטר - קילומטר פחות ממה שיצרוך המנוע הגדול לכל ליטר בנזין.
הוא יוצע רק ברמת הגימור "אקטיב" הבסיסית במחיר 175 אלף שקל, 13 אלף שקל פחות מהבנזין החזק. רשימת האבזור נותרה ללא שינוי וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מסך מגע ("8) עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, התראת סטייה מנתיב ועירנות נהג.
ה-XC60 יוצע מעתה בגרסת T4, עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין מה-T5, אבל בלחץ גדישה נמוך יותר ותפוקה של 190 כ"ס (55 כ"ס פחות). גם כאן השידוך הוא לאותה תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, אבל ההנעה היא קדמית לעומת כפולה קבועה ב-T5. בהתאם, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 7.9 שניות (1.1 שניות יותר) בדרך ל-205 קמ"ש מרביים (25 קמ"ש פחות), וצריכת דלק של 12 ק"מ לליטר (500 מטרים יותר לכל ליטר בנזין).
ה-T4 ישווק בגרסת "מומנטום" הבסיסית בלבד, עם תג-מחיר של 298 אלף שקל (37 אלף שקל פחות מה-T5). רשימת האבזור נותרה ללא שינוי וכוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע ("9) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים, חלון שמש, מראות מתקפלות חשמליות, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, התראת על סטייה מנתיב, שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) וערנות נהג ותאורה דינמית.
הכותב חבר מערכת iCar