פורמולה 1 היא קטגוריית המירוצים הבכירה בעולם הספורט המוטורי. עם מספר צופים גדול יותר מכל סדרת מירוצים, סכומי עתק לפרסום ובהתאם משכורות מפלצתיות לנהגים הטובים בסבב, כאלה המגיעות לרמות השכר של כוכבי NBA ופוטבול אמריקאי. המירוצים עצמם, איך לומר, כבר שנים שלא מספקים את הסחורה מסיבות שונות. אבל איכות הנהגים לא ירדה, וכך גם העומסים הפיזיים והנפשיים עמם הם צריכים להתמודד. לפני ואחרי, ובעיקר במהלך מירוץ. ותוך כדי הם נדרשים גם לתפעל את אחת המערכות המוטוריות המרשימות ביותר שיוצרו אי פעם - ההגה.
הגה מכונית פורמולה 1 מזיז אמנם את הגלגלים הקדמיים לימין ושמאל, אבל הוא מאפשר לנהג לטפל בסוללה ארוכה של מערכות שונות. כפי שמוסבר בווידאו, לנהג מכונית הפורמולה 1 של מרצדס - אלוף העולם לואיס המילטון או בן קבוצתו ואלטרי בוטאס - שליטה על מערכות קשר, תיבת הילוכים, אינספור מצבי ניהול מנוע, חלוקת כוח בלימה ואפילו זווית הגלגלים הקדמיים - ואלה באמת רק חלק מהן. צפו בסרטון, וללא ספק תעריכו אחריו יותר את הבחור שמטיס את המכונית הזו.