ג'יפ תציע את הקומפאס גם עם מנוע בנזין צנוע, תיבה אוטומטית והנעה קדמית. המטרה: תג-מחיר נמוך יותר שיאפשר לו להתמודד עם מתחרים פופולאריים בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים מתוצרת אירופה, יפן וקוריאה. לישראל הוא צפוי להגיע בסוף השנה.
יחידת ההנעה זהה לזו שהוצגה בג'יפ רנגייד העדכני – טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.3 ליטר והספק מרבי של 130 כ"ס עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או 150 כ"ס עם תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. נתון המומנט עומד בשני המקרים על 27.5 קג"מ (2 קג"מ יותר ממנוע הבנזין 1.4 ליטר שהוצע עד כה). ההנעה קדמית בלבד.
למרות שנתוני ביצועים וצריכה טרם פורסמו, לדברי ג'יפ מאפשרת יחידת ההנעה הזו פליטת מזהמים וצריכת דלק נמוכים בכ-30% בהשוואה למנוע 1.4 ליטר מוגדש (170 כ"ס) עם תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה ששווק עד כה. עוד מציינת היצרנית כי המנוע החדש עשוי אלומיניום ומשקלו נמוך יחסית. בכך הוא מפחית את המשקל מהציר הקדמי ועשוי לשפר את התנהגות הרכב.