חטיבת הביצועים של סיאט חושפת קופרה לאון חדשה, דור רביעי בשושלת ולראשונה גם עם יחידת הנעה היברידית-נטענת. תנחת כאן לקראת סוף השנה ותתמודד מול המתחרה מבית פולקסווגן גולף GTI, אך גם הונדה סיוויק טיפ R, יונדאי i30N ורנו מגאן RS.
בהשוואה ללאון הרגילה המהווה לה בסיס, הקופרה לבושה כצפוי מדי קרב הכוללים את המתכון המוכר - פגושים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, רביעיית מפלטים מאחור, חישוקי "19 ייחודיים וצביעה מקורית בגוון נחושת. ההגה הספורטיבי כולל מתג התנעה ובורר מצבי נהיגה, מושבי הספורט אמורים להציע תמיכה טובה מבעבר, יש תצוגה שונה בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמסך המגע ("10 כל אחד).
יחידת ההנעה עברה מירושה מהלאון קופרה היוצאת – 2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכר של פולקסווגן בשתי רמות הספק – 245 כ"ס או 300 כ"ס. בשני המקרים עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. הסטיישן תוצע גם בגרסת הנעה כפולה-קבועה עם הספק מעט גבוה יותר (310 כ"ס) שתאפשר זינוק ל-100 קמ"ש בפחות מחמש שניות, נתון דומה לקופרה אטקה. לא יוצעו תיבות ידניות.
כן תוצע לראשונה גרסה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע 1.4 ליטר טורבו-בנזין (150 כ"ס) ומנוע חשמלי (115 כ"ס), עם תפוקה משולבת של 245 כ"ס ותיבת שישה הילוכים כפולת -צמד. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 13 קוט"ש מאפשרים 60 ק"מ נקיים מזיהום וטעינתם המלאה אורכת בין 3.5 ל-6 שעות בהתאם לעמדה.
הקופרה מצוידת במיתלים נוקשים מהרגיל המאפשרים הנמכה של 2.5 ס"מ מלפנים ו-2 ס"מ מאחור ונתמכים בולמי זעזועים אדפטיביים בעלי קשיחות משתנה. להגה כיול ייחודי, הבלמים גדולים יותר עם אופציה לדיסקים של ברמבו (370 מ"מ מלפנים) והצמיגים הם ברידג'סטון פוטנזה S005 דביקים במידה 235/35.