GLA
- כמה גדול: לעומת הדגם המוחלף הוא קצר ב-1.5 ס"מ (441 ס"מ), רחב ב-3 ס"מ (183.5 ס"מ), גבוה ב-10.5 ס"מ (161 ס"מ) ולבסיס הגלגלים שלו נוספו 3 ס"מ (273 ס"מ).
- מנוע-גיר-הנעה: כבסיס תשמש יחידת 1.33 ליטר שפותחה על-ידי רנו ומצאה מקום עד היום גם בניסאן ובדאצ'יה - כאן עם 163 כ"ס. יש גם 2.0 ליטר עם 224 כ"ס. דגמי הבסיס מצוידים בתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית. דגמים בכירים עם שמונה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית.
- כמה עולה: תג המחיר מתחיל ב-290 אלף שקלים, ולכן הוא יקר בכמעט 10% (כ-26 אלף שקלים) מהדגם היוצא.
- אבזור נוחות ובטיחות: מסך מגע בגודל "10.25, מצלמת נסיעה לאחור, מראות מתקפלות חשמלית, ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית, חלון שמש, חישוקי "18 ובקרת אקלים חד-אזורית, אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים כולל על פתיחת דלק כשהשטח לא פנוי. בגרסאות בכירות (315 אלף שקלים ומעלה) יש גם מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, תאורת אווירה משתנה, וחישוקי "19.
- מה חושב ערוץ הרכב: ה-GLA יקר ממתחריו ובעיקר בעידן הנוכחי זו אינה נקודת פתיחה חיובית בקטגוריה הפופולרית. לחיוב ניתן לציין כי בניגוד לדגם המוחלף הוא נראה 'שייך' יותר לקטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים, ומצליח להשתחרר ממראה המשפחתית המוגבהת של קודמו.
GLB
- מה הבסיס: בדומה ל-GLA, גם הוא חולק פלטפורמה עם ה-A קלאס הנוכחית אלא שבניגוד לאחר המוזכר, הוא מציע שבעה מקומות ישיבה עם מרכב ארוך ב-22 ס"מ ובסיס גלגלים נדיב ב-10 ס"מ. מושב אחורי מתכוון למרחק מסייע ליצירת מקום ישיבה עבור צמד ילדים בשורה השלישית.
- את מי החליף: חדש
- כמה גדול: כדי לקבל פרופורציות לגודלו, אפשר להשוות אותו לרכי פנאי קומפקטי בעל שבעה מקומות, למשל סקודה קודיאק. הוא קצר ממנו ב-6 ס"מ (463.5 ס"מ), צר ממנו ב-4.5 ס"מ (183.5 ס"מ) אבל גבוה ב-3 ס"מ (170.5 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-4 ס"מ (283 ס"מ).
- מנוע-גיר-הנעה: זהים ליחידות שב-GLA למעט הנעה כפולה-קבועה בגרסת 250.
- אבזור נוחות ובטיחות: בדומה ל-GLA למעט בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור. בגרסאות בכירות (390 אלף שקלים ומעלה) יש בנוסף למערכות שקיימות ב-GLA מערכות בטיחות מורחב עם בלימה אוטונומית גם לתנועה חוצה, שמירה על נתיב כולל סיוע בהיגוי בהתחמקות והתראת שטחים מתים.
- כמה עולה: החל מ-350 אלף שקל.
- מה חושב ערוץ הרכב: מרצדס היא הראשונה בין יצרניות היוקרה הבכירות (אודי וב.מ.וו) שבוחרת לדחוס שבעה מקומות ישיבה פרקטיים לתוך מבנה קומפקטי. אם לשפוט לפי ההיסטוריה, ב.מ.וו ואודי לא יישארו חייבות לזמן רב.