מרצדס מתחילה לשווק בישראל את ה-GLE קופה, דור שני לגרסה המסוגננת של רכב הפנאי הגרמני, המתמודד בקטגוריה שכוללת גם את אודי Q8, ב.מ.וו X6 ופורשה קאיין קופה. תג המחיר מתחיל ב-680 אלף שקל, 70 אלף שקל יותר מה-GLE.
מרצדס תשווק אותו כאן בשלב ראשון רק עם מנוע טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, עם 272 כ"ס - 14 כ"ס יותר מיחידת ה-V6 בדגם היוצא. תיבת תשעה הילוכים אוטומטית תשודך למערכת הנעה כפולה-קבועה חדשה, עם אפשרות לחלוקת מומנט משתנה לפנים-אחור. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות (קיצוץ 0.4 שניות בהשוואה לדגם היוצא) בעוד המהירות המרבית נותרה 226 קמ"ש.
בהשוואה ל-GLE קופה היוצא, החדש ארוך ב-4 ס"מ (494 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (293.5 ס"מ). תוספות שלדברי מרצדס מסייעות לשיפור מרחב המחיה לנוסעים. תא המטען גדל רק ב-5 ליטר (655 ליטר), והוא קטן ב-170 ליטר מה-GLE הרגיל. בשונה ממנו, כאן אין אופציה לשורת מושבים שלישית.
רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע בגודל "12.3 כל אחד, מצלמות היקפיות, מפתח חכם עם סגירת ואקום לדלתות והפעלה חשמלית לדלת תא המטען. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (גם בזמן תנועה חוצה ונסיעה לאחור), שמירה על נתיב (עם תיקון למעבר נתיב כשהשטח לא פנוי, ומעבר נתיב אוטומטי באמצעות הפעלת האיתות) בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים (כולל על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי).

גרסת AMG-ליין (ב-710 אלף שקל) מוסיפה מיתלי אוויר המאפשרים מרווח גחון משתנה, חישוקי "21, משטח טעינה אלחוטי, תצוגת נתונים עלית, משטח טעינה אלחוטי ומערכת שמע של בורמייסטר.