בקצרה:
  • מרצדס תשווק מעתה GLC קופה רק בגרסה היברידית-נטענת
  • עם הספק של 320 כ"ס ובעיקר 44 ק"מ תיאורטיים נקיים מזיהום
  • תג המחיר: 542 אלף שקל, 32 אלף שקלים יותר מהדגם הרגיל
2 צפייה בגלריה
מרצדס GLC 300e קופה
מרצדס GLC 300e קופה
(צילום: ניר בן זקן)
בנזין וחשמל: ה-GLC קופה הוא התשובה של מרצדס לב.מ.וו X4, והוא מוצע כעת עם יחידה היברידית-נטענת. מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (211 כ"ס) ומנוע חשמלי (122 כ"ס) מאפשרים תפוקה משולבת של 320 כ"ס, עם תיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבעה בעבר) והנעה כפולה. הזינוק: 5.7 שניות ל-100 קמ"ש. מצברים 13.5 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 44 ק"מ, במהירות של עד 130 קמ"ש. הם מעלים את המשקל ב-215 ק"ג ומצמצמים את נפח תא המטען ב-150 ליטר (350 ליטר).
היבירדי בגימור ספורטיבי: ה-GLC 300e קופה ישווק רק ברמת הגימור AMG עם חישוקי "20 ענקיים. רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) מסך מגע ("10.25), ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם וחלון שמש. מערכות בטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטחים מתים כולל על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.
מה אנחנו חושבים: GLC קופה אמור להיות האח הדינמי-ספורטיבי במשפחה, אבל מעשית מדובר בעיקר במראה מושך, בדיוק כמו אצל המתחרים הגרמניים על אותה משבצת. והיום, לצד הפוזה החשובה כל כך, יחידה היברידית-נטענת היא הדבר שצריך לרכוש. במילים אחרות - מרצדס מסמנת כאן V על כל בוקסה חשובה. ולכן יש להניח שגם תצליח למכור לא מעט, למרות תג המחיר העסיסי.