בלי חשמל אלא עם מנוע בנזין או דיזל מזהם, עם מקדם גרר של קופסת נעליים ושלדת סולם שמשמשת במערב בעיקר לטנדר, הנעה כפולה (עם הילוך כוח) ומקום לשבעה או שישה בגרסה מאובזרת במיוחד. הכירו את סקורפיו-N של מהינדרה ההודית (בעלת הבית של סאנגיונג הקוריאנית), דגם חדש עם מתכון ישן שהוצע למכירה לראשונה לפני כשבועיים.
ונתון המכירות הוא זה שמסקרן, כזה שהמדינה העצומה לא ראתה: 25 אלף הזמנות חדשות התקבלו באתר האינטרנט הייעודי של היצרנית תוך 55 שניות בלבד לפני שקרס. עוד 75 אלף בחצי שעה בין נפילה נוספת להתאוששות עמוד הבית המבטיח. מחיר ההזמנה רק 200 אירו (כ-670 שקלים), מחיר הרכב בין 15 ל-25 אלף אירו (50-83 אלף שקלים).
במהינדרה שאינה שבעת רצון - בלשון המעטה - מהתוצאות העיסקיות של צמד מותגי היוקרה הבריטיים, מקווים להצליח יותר עם רכב הפנאי הבסיסי, ומצפים להתחיל בייצור עוד החודש, עם צפי למסירת 25 אלף המכוניות הראשונות עוד השנה. בכל מקרה, 20 מיליון אירו בהזמנות בלבד כבר יש ליצרנית.
נתוני הרכב אינם מדהימים לעין מערבית. תיבה שישה ידנית או אוטומטית, 170 או 200 כ"ס ממנועי דיזל או בנזין מוגדשים, אורך של 466 ס"מ, רוחב של 192 ס"מ ו-186 ס"מ לגובה עם בסיס גלגלים של 275 ס"מ. יש מסך מגע כמובן, משטח טעינה אלחוטית, תפעול מערכות קולי באמצעות אלקסה ושלוש שורות מושבים.