בקצרה:
  • שברולט סילברדו הגדול, מעכשיו גם עם יכולת שטח
  • עם מתלים שונים, צמיגי שטח וזוויות מרכב משופרות
  • שיווק מקומי: במהלך השנה הבאה
שטח בענק: שברולט חשפה גרסת ZR2 לסילברדו 2500HD, עם שיפורים האמורים להעניק לרכב הענק יכולת שטח, בדומה לזו של מתחריו הגדולים מבית ראם (פאוור ואגון) ופורד (F250 טרמור). השינויים המשמעותיים הם למערך המיתלים, עם זרועות שונות מלפנים ובולמי זעזועים של מולטימאטיק DSSV. לקשר עם הקרקע אחראים צמיגי שטח של גודייר (טריטורי MT) במידה גדולה מזו של הגרסה הרגילה ("35 לעומת "33). שינויים שמגביהים את המרכב ב-38 מ"מ (29.5 ס"מ) ומאפשרים זווית גישה גדולה ב-8.5 מעלות (32.5 ס"מ), בין היתר הודות לפגוש קדמי שונה. יש גם מיגון גחון ונוספו מגני סף.
מה עוד צריך לדעת: ביחידת ההנעה אין שינוי. עדיין עם מנוע "דורמאקס", V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר (470 כ"ס), תיבת 10 הילוכים של אליסון ותיבת העברה המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכביש, כפולה אוטומטית המעבירה כוח לפנים כשנדרש לכביש רטוב, כפולה לשטח והילוך כוח. כן נוספו נעילה לדפרנציאל האחורי ומצב "שטח" בבורר הנהיגה, המתאים את המערכות האלקטרוניות (ABS, בקרת משיכה ובקרת יציבות) לתנאי אחיזה נמוכים.
מה אנחנו חושבים: שברולט סילברדו נחשב באופן היסטורי לטנדר הנוח, המפנק ובעל יכולת הכביש הטובה בקטגוריה, ובהתאם הפך אצלנו לנמכר מסוגו ב-15 השנים האחרונות. יכולת השטח לעומת זאת הייתה נמוכה משמעותית ממתחריו הישירים, וזו בדיוק נקודת התורפה בה ינסה ה-ZR2 לטפל. אם תג המחיר לא יהיה גבוה משמעותית מהגרסאות הרגילות, הוא עשוי להיות המוצלח בהיצע.