יבואנית רנו השיקה בישראל את רכב הפנאי ארקנה רק לפני שבועות ספורים, ועם הנעה היברידית בלבד. אלא שכעת מצטרף במפתיע גם מנוע בנזין בלבד להיצע, עם תג-מחיר של 140 אלף שקלים, נמוך ב-10,000 שקלים מההיברידי.
בחרטום הארקנה מוצב מנוע טורבו-בנזין מוכר בנפח 1.3 ליטרים, שאליו משודכת מערכת 12V מיקרו-היברידית. המנוע ישווק בשתי גרסאות הספק: עם 140 כ"ס ו-26.5 קג"מ, או 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ. בכל המקרים עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד.
הודות לתוספת ההספק ומשקל עצמי נמוך יותר (ללא סוללות) בכ-100 ק"ג, ביצועי הטורבו-בנזין עדיפים על אלו של ההיברידית: התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.8 שניות בגרסה החלשה יותר ו-9.1 שניות בחזקה, שיפור של שניה או 1.7 שניות בהתאמה לגרסה ההיברידית. גם המהירות המירבית גבוהה משמעותית, 205 קמ"ש לעומת 172 בהיברידית. שלא במפתיע, ההיברידית חסכונית יותר בדלק, עם יתרון של יותר מ-15% לפי נתוני היצרן.
יש גם הבדלים קלים נוספים. בעוד הההיברידי מציע לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "7 בגרסת הבסיס ו-"10 בגרסאות הבכירות, הטורבו-בנזין מסתפקת במסכים זעירים - "4.2 בגרסת הבסיס, "7 בגרסאות יקרות יותר. תא המטען בה גדול בכ-30 ליטר (513 לעומת 480 ליטר).
בנוסף לשלוש רמות הגימור המוכרות מהגרסה ההיברידית, הטורבו-בנזין תשווק גם כ-RS ליין עם דיפוני קרבון בתא הנוסעים, דוושות אלומיניום, ריפוד אלקנטרה עם תפירה אדומה, כוונון חשמלי למושבים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מערכת לחניה אוטומטית, גלגל הגה מחומם ועוד.