בקצרה:
  • מאזדה חושפת קדימון לרכב פנאי חדש
  • בתפריט: מנוע היברידי-נטען ויותר מ-300 כ"ס
  • בהמשך יצטרף גם אח גדול עם שבעה מושבים
חודש לפני חשיפה רשמית ומלאה, מאזדה מעניקה הצצה חלקית ל-CX-60 - רכב פנאי חדש וגדול מה-CX-5. ביבואנית המקומית אישרו בעבר כי הוא צפוי להגיע ברבעון האחרון של 2022.
למרות שתמונות מלאות שלו הופיעו כבר בתצלומי ריגול, מאזדה משחררת בינתיים רק מקטע חלקי מהחרטום וסרטון וידאו קצרצר. ברור עם זאת כי ה-CX-60 נראה שרירי יותר מהקו המקובל של מאזדה, עם סבכה קדמית גדולה ואנכית, מסגרת כרום עבה ויחידות תאורה שמשתלבות בתוכה. גם הצללית כוחנית יותר עם מראות צד מושחרות וקו מותניים תפוח.
במאזדה מדווחים כי ה-CX-60 ישווק עם יחידת הנעה היברידית-נטענת המבוססת על מנוע ארבעה צילינדריםן בנזין בנפח 2.5 ליטרים, עם הספק מרבי של יותר מ-300 כ"ס. לאור שיתוף הפעולה של מאזדה עם טויוטה ונתוני הנפח וההספק, יש להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה המשרתת את טויוטה ראב4 ההיברידי-נטען.
ה-CX-60, שיחשף באופן מלא ב-8 למרץ, הוא הראשון משני רכבי פנאי גדולים שמתכננת מאזדה עבור השוק האירופי בשנתיים הקרובות. מאוחר יותר יצטרף אליו ה-CX-80, שיציע מרכב מוארך ושבעה מקומות ישיבה על בסיס אותה פלטפורמה. עבור השוק האמריקאי תציג מאזדה שני רכבי פנאי גדולים נוספים, תחת השמות CX-70 ו-CX-90. עד 2025 צפויה מאזדה להציג באולמות התצוגה שלה חמישה דגמים היברידיים עם יחידות הנעה מתוצרת טויוטה, חמישה היברידיים-נטענים ושלושה חשמליים.

לדגמי מאזדה בקטלוג iCar