בקצרה:
  • יונדאי פליסייד עדכני יוצג בתערוכת ניו יורק הקרובה
  • עם חרטום חדש ותוספת של לוח מחוונים דיגיטלי
  • יגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית
פנים חדשות: יונדאי עומדת לחשוף את מראהו העדכני של רכב הפנאי הגדול ביותר שלה, שלוש שנים וחצי לאחר שהוצג לראשונה כמחליף בצפון אמריקה של הגרנד סנטה פה. תמונה ראשונה שדלפה כעת לרשת חושפת את שינויי המראה המתמקדים - מלבד חישוקים שונים - בחרטום עם יחידות תאורה וסבכה עדכניות. סביבת הנהג תכלול מעתה לוח מחוונים דיגיטלי עם מצלמות היקפיות המקרינות את פינות המרכב בזמן הפעלת האיתות.
מה אנחנו יודעים: משאר הבחינות הוא צפוי לשמור על זהות לפליסייד הנוכחי, לרבות מנוע V6 בנזין בנפח 3.8 ליטר (291 כ"ס) עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בגרסאות הבסיס, או כפולה-קבועה בבכירות. תא הנוסעים יציע עד שמונה מקומות, או שבעה עם שני מושבי קפטן בשורה השניה.
אבזור הבטיחות יהיה דומה, לרבות בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור ולתנועה חוצה ובנסיעה), שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת מעבר לנתיב לא פנוי ופתיחת דלת כשמגיע רכב) ומערכת להתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי באמצעות חיישני תנועה.
מה אנחנו חושבים: יונדאי פליסייד נחשב לדגם הטוב ביותר בקטגוריית רכבי הפנאי הענקיים מאמריקה, וגבר באופן משכנע על מתחריו במבחן השוואתי שערכנו. והוא צפוי לשמור על מעמדו, שכן מתיחת הפנים מביאה לשדרוג סביבת הנהג שהרגישה מעט פשוטה בדגם הנוכחי. תחרות של ממש לא תהיה לו, שכן יבואנית קיה לא מתכננת להנחית כאן את הטלרויד, אחיו התאום שזוכה להצלחה אדירה בצפון אמריקה.