לקסוס מציגה מתיחת פנים ל-LC, כארבע שנים לאחר השקתה לראשונה. הצורך בעדכון למכונית הצעירה נובע מהתקדמות המתחרות, ב.מ.וו סדרה 8 ומרצדס S קופה. אלינו היא צפויה להגיע בתחילת 2021.
למרות שחלפו כבר ארבע שנים המייצגות אמצע חיי דגם, העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי למעט חישוקי "20 ו-"21 שונים, גדולים אך קלים יותר לטובת הפחתת משקל שאינו נתמך-מתלים. דיאטה נוספת באזור זה, החשוב כל כך להיגוי ולהיזון החוזר מההגה, עברו זרועות המתלה התחתונות העשויות כעת אלומיניום, מוטות מייצבים חלולים, ומתחת קלה לקפיצי הסליל. לדברי לקסוס, סך הדיאטה מתבטאת ב-10 ק"ג.
לדברי היצרנית, כיול המיתלים שונה כעת ויש שיפור ביכולת הספיגה (בבולמי הזעזועים הקדמיים). המוט המייצב מאחור הוקשח ואמור לסייע לחדות ההיגוי ואילו בקרת היציבות מכוילת שונה ומיועדת לסייע טוב מבעבר בהקטנת תת-היגוי.
יחידות ההנעה נותרו כבעבר – V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 464 כ"ס המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית (כוילה מחדש). הביצועים נותרו ללא שינוי – 4.7 שניות ל-100 קמ"ש ו-270 קמ"ש מרביים. הגרסה ההיברידית משלבת כבעבר בין מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר למנוע חשמלי עם תפוקה משולבת של 359 כ"ס, עם אותה תמסורת המשלבת בין תיבה פלנטרית לרציפה ומציעה 10 יחסי העברה קבועים מראש.
לטובת הקטנת צריכת הדלק משתמשת כעת לקסוס בסוללה בעלת תאים צפופים מבעבר המאפשרת שימוש מוגבר במנוע החשמלי (עד 140 קמ"ש) והפחתת צריכת הדלק.
תא הנוסעים התעדכן עם אפשרות צימוד מתבקשת ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. אבזור הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטחים מתים, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית.