טלקאר, יבואנית סאנגיונג, תחזור לשווק את הטנדר הקוריאני מוסו בגרסתו העדכנית, לאחר היעדרות של יותר כשנתיים מאולם תצוגה מקומי. אב-טיפוס ראשון כבר נחת בישראל לצורכי תקינה ותחילת השיווק מתוכננת לאחרי חג הפסח. תג המחיר צפוי לעמוד על מעט יותר מ-200 אלף שקל.
הטנדר של סאנגיונג יישא שוב את השם מוסו, אותו זנחה בעבר לטובת האקטיון ספורטס, שהחליף בעצמו מוסו ספורטס ב-2007. הסיבה לעיכוב הגדול בהגעה ארצה מאז השקתו, היא בחירתה של היבואנית להמתין לגרסה בעלת ארגז גדול יותר וכושר נשיאה גבוה יותר מהגרסה הרגילה. בכך יטופלו שתיים מנקודות התורפה העיקריות של הטנדר הקודם.
כבסיס משמשת שלדת הסולם של הרקסטון עם מיתלי עצמות עצה כפולות מלפנים הנתמכים קפיצי סליל וסרן חי מאחור. הקפיצים האחוריים הם מסוג עלים, כמקובל בטנדרים מתחרים ובשונה מהאקטיון ספורטס היוצא. בכך צומח כושר העמסה בלא פחות מ-340 ק"ג, ל-1,010 ק"ג בסך הכל.
בהשוואה לאקטיון ספורטס הוא ארוך משמעותית (ב-41.5 ס"מ, 540.5 ס"מ בסך הכל), רחב ממנו ב-4 ס"מ (195 ס"מ) וגבוה ב-6.5 ס"מ (185.5 ס"מ). בסיס הגלגלים הוארך בלא פחות מ-15 ס"מ ועומד כעת על 321 ס"מ. הארגז ארוך ב-33 ס"מ מהדגם היוצא וב-9 ס"מ מטויוטה היילקס, עם 161 ס"מ בסך הכל. עם זאת, בממד הרוחב הוא הצטמצם ב-3 ס"מ (157 ס"מ) אבל הוא עדיין רחב ב-3 ס"מ מהמתחרה היפני וגם כולל שקע חשמל (12V).
העיצוב החיצוני מאמץ חזית דומה לרקסטון וגם עיצוב הפנים דומה, לרבות מסך מגע גדול ("8 או "9.2) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, צג נתונים דיגיטאלי ("7) בלוח המחוונים, הגה עדכני עם אפשרות כיוון גם למרחק ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחי ליושבים מאחור. יש גם אפשרות לריפודי עור עם חימום וקירור למושבים הקדמיים. אבזור הבטיחות מקיף וכולל בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב, שטחים מתים ותאורה דינמית.
בחזית מוצב מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר (מכונה e-XDi220) המוכר מהרקסטון (181 כ"ס) ונתון המומנט של 42.8 קג"מ הזמין כבר ב-1,600 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים דרך תיבת שישה הילוכים אוטומטית של איסין, כמו בטנדר היוצא. כושר הגרירה עומד על 3 טון.
תיבת העברה תוצרת בורג-וורנר נותרה כבעבר ומציעה הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח קצר. חובבי שטח ישמחו לדעת שמרווח הגחון גדל ב-2.7 ס"מ (21.5 ס"מ) ויחד עם נעילת דיפרנציאל אחורית מבטיחים שיפור משמעותי ביכולת מעבר לאספלט.