בקצרה:
  • סקודה קודיאק עבר מתיחת פנים צנועה בלבד
  • השינויים בעיצוב ובאבזור קלילים
  • יגיע ארצה בעוד כחצי שנה
אחרי שלל קדימונים עם חשיפות מדודות של חלקי מרכב שונים לצד הבטחות ורמיזות, חשפה סקודה סוף סוף את הקודיאק לאחר מתיחת פנים והמציאות אפרורית הרבה יותר - שינויים קלים בעיצוב ובאבזור לצד יחידות הנעה ללא שינוי - למעט בגרסת RS. מהיבואנית נמסר כי הקודיאק המחודש צפוי להגיע ארצה ברבעון השלישי של השנה, מוקדם מהערכות קודמות.
המראה עבר עדכון קל בחרטום ומאחור לרבות יחידות התאורה בשני הקצוות וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים כולל העדכון בעיקר אפשרויות גימור שונות. יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי וההיצע יכלול כבעבר בנזין מוגדש בנפח 1.5 או 2.0 ליטרים עם 150 ו-190 כ"ס בהתאמה, לצד דיזל בנפח 2.0 ליטרים עם 150 או 200 כ"ס. אלה האחרונים כוללים מעתה מסנני חלקיקים חדשים שאמורים להקטין את פליטת המזהמים.
הגרסה זעודכנה באופן נרחב יחסית היא ה-RS הדינמית יותר, אשר זונחת את מנוע הדיזל לטובת טורבו-בנזין מוכר מהאוקטביה RS עם 245 כ"ס (5 כ"ס יותר מבעבר). נתון המומנט צנוע יותר 37.7 קג"מ לעומת 51 בדיזל. לפי סקודה, המנוע החדש קל מקודמו ב-60 ק"ג ותיבת ההילוכים כפולת המצמדים (7 הילוכים) החדשה קלה ב-5.2 ק"ג. עדיין לא ברור אם תהיה השפעה כלשהי על הביצועים.
הקודיאק יציע לראשונה אופציות לתאורת מטריקס לד, מסך מולטימדיה חדש בגודל שיגיע ל-"9.2, לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), מושבים "ארגונומיים" ומערכת עיסוי, ו-10 רמקולים למערכת השמע של Canton (לעומת 8 בעבר).

לעמוד סקודה קודיאק בקטלוג iCar